Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums "Alpha Baltic” konkurences priekšrocības un stratēģijas izstrāde
Nosaukums angļu valodā Competitive Advantage and Strategy Development of Advertising Company Alpha Baltic
Autors Evija Proško
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs A.Koliškins
Recenzents A.Dzedons
Anotācija Šī maģistra darba nosaukums ir uzņēmuma Alpha Baltic konkurences priekšrocības un stratēģijas izstrāde. Darba mērķis ir izstrādāt ilgtspējīgu stratēģiju, kas ļautu uzņēmumam iegūtu ilgtermiņa konkurences priekšrocības un padarītu to efektīvāku un rentablāku. Problēmas galvenie simptomi ir augsts darbinieku rotācijas rādītājs- 40%, zema rentabilitāte, negatīva naudas plūsma, nerentabli pakalpojumi, slikta industrijas reputācija kā arī 2016. gadā zaudēts viens no uzņēmuma nozīmīgākajiem klientiem. Cēloņi augstāk minētājām problēmām ir stratēģiskas plānošanas un administratīvo procesu trūkums. Darbinieku motivācijas, apmācību un izaugsmes programmu trūkums. Inovāciju un kvalitātes kontroles trūkums, kas kavē attīstīt pakalpojumus ar augstu pievienoto vērtību. Tādu biznesam svarīgu funkciju trūkums kā finanšu, cilvēkresursu un operatīvas vadības funkcijas kā arī spēcīga līdera trūkums. Lai izprastu ārējos un iekšējos faktorus, kas ietekmē uzņēmuma konkurences priekšrocības izstrādi, darbā ir izmantoti akadēmisku teoriju un zinātnisku darbu avoti par stratēģijas vadību, operatīvo vadību, organizāciju uzvedību un līderību. Tāpat arī ir izmantoti interneta un datu bāžu resursi par industrijas statistiku un aktualitātēm un uzņēmuma iekšējie finanšu un biznesa dati. Piedāvātais stratēģiskais virziens uzņēmuma rentabilitātes un ilgtermiņa konkurences priekšrocības nodrošināšanai ir pārorientēties no līderības pēc izmaksām stratēģijas uz diferenciācijas stratēģiju, ieviešot zināšanu pārvaldības metodi, kā arī atstājot tikai divas pamata biznesa funkcijas- mediju un radošos pakalpojumus. Pārējos reklāmas pakalpojumus izmantot ārpakalpojumā vai sadarboties ar kādu partneri. Darbs sagatavots angļu valodā uz 79 lapām. Tajā ir iekļauti 3 ilustratīvi objekti un pievienoti 10 pielikumi.
Atslēgas vārdi reklāma, stratēģija, konkurences priekšrocības
Atslēgas vārdi angļu valodā advertising, strategy, competitive advantage
Valoda eng
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 08.05.2017 16:18:27