Anotācija |
Maģistra darba nosaukums ir “Personālvadības stratēģijas izstrāde SIA Lindstrom”.
Maģistra tēmas mērķis ir izstrādāt personālvadības stratēģiju tirdzniecības pārstāvju noturēšanai uzņēmumā.
Tiek risināta problēma par tirdzniecības pārstāvju rotāciju, kas sasniedz kritiski augtsu līmeni, tādējādi apdraudot uzņēmuma Lindstrom attīstību.
Darbā tiek apskatīts labākais pārdevēja profils, kas nepieciešams, lai sasniegtu augstus rezultātus, kā arī apskatītas šādu darbinieku motivācijas: kādi pasākumi un aktivitātes palielina tirdzniecības pārstāvju motivāciju. Jo tieši motivācijai ir tieša saistība ar pārstāvja vēlmi palikt uzņēmumā. Lai iegūtu informāciju par labākajām praksēm, tiek apskatīti pētījumi un citu uzņēmumu pieredze par tēmu, kā darbinieki tiek noturēti uzņēmumā un kādi faktori viņus motivē. Analīzes daļā tiek intervēti uzņēmumā strādājošie tirdzniecības pārstāvji, lai noskaidrotu viņu apmierinātības līmeni, intervēta augstākā vadība, lai izprastu viņu viedokli, kadēļ uzņēmumā ir tik augsta rotāciju tirdzniecības nodaļā, kā arī analizētas bijušo darbinieku anketas, kurās minēti uzņēmuma pamešanas iemesli. Balstoties uz iegūto informāciju, autore ir izstrādājusi darbības plānu un praktiskus ieteikumus, kā var palielināt tirdzniecības pārstāvju nostrādāto laiku uzņēmumā.
Darbā ir izmantoti dažādi literatūras avoti, gan grāmatas, gan profesionālie žurnāli, gan pētījumi un internet avoti. Kā arī sarunas ar uzņēmuma augstāko vadību un tirdzniecības pārstāvjiem un autora pieredze.
Darbs ir rakstīts angļu valodā. Kopējais darba apjoms ir 76 lappuses, tajā skaitā 5 tabulas, 1 grafiks, 6 attēli un 3 pielikumi. |