Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Mārketinga plānošanas pilnveidošana uzņēmumā" |
Nosaukums angļu valodā |
"A Company Marketing Plan Improvement" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Lekt.., Mg.oec. S.Polovko |
Recenzents |
Asist., Mg.oec. D.Ščeulovs |
Anotācija |
Mūsdienu ekonomiku pēdējos gados piemeklējusi krīze, kas skārusi gandrīz ikvienu uzņēmumu un iedzīvotāju, tajā skaitā arī Latvijas biokosmētikas ražotāju „AS Dzintars”. Uzņēmumam ir jārod veids kā uzlabot ekonomisko stāvokli un izvairīties no zaudējumu rašanās. Viens no veidiem kā to panākt ir mārketinga plānošanas uzlabošana.
Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma „AS Dzintars” mārketinga stratēģiju un sniegt priekšlikumus tā pilnveidošanai.
Bakalaura darba apjoms ir 61 lpp. Darbs sastāv no analītiskās un pētījumu un aprēķinu daļas. Darbā ietvertas 4 tabulas un 15 attēli. Bibliogrāfiskajā sarakstā iekļauti 28 literārie avoti.
Darba analītiskajā daļā tiek sniegta informācija par uzņēmējdarbības stāvokli Latvijā, kosmētikas nozares stāvokli Latvijā, uzņēmumu „AS Dzintars” un mārketinga elementiem, ko tas izmanto. Tiek apkopoti dati un izveidota SVID matrica, kas norāda uz uzņēmuma tālāko darbības plānu.
Pētījuma un aprēķina daļā tiek izpētīta uzņēmuma mārketinga stratēģija un piedāvāti varianti kā to pilnveidot. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga plānošanas pilnveidošana uzņēmumā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
A Company Marketing Plan Improvement |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2011 23:49:16 |