Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Balss atpazīstamības un atbildes sistēmas |
Nosaukums angļu valodā |
Speech Recognition and Response Systems |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga |
Recenzents |
S.Meijere |
Anotācija |
Abstrakts
Bakalaura darba tēma ir “Runas atpazīšanas un atbilžu ģenerēšanas sistēma kā efektivitātes uzlabošanas instruments zvanu centru pakalpojumu sniedzējam Latvijā: gadījuma izpēte”.
Lielāko daļu izmaksu zvanu centru pakalpojumu sniedzēju industrijā sastāda aģentu darbaspēks, un līdz ar klientu tendenci izvēlēties telefonsarunai alternatīvus risinājumus minētās izmaksas pārlieku noslogo tādus uzņēmumus kā Lattelecom BPO. Darba literatūras apskatā atklāts, ka problēmu iespējams risināt, efektivizējot zvanu centra darbību ar pielāgotu runas atpazīšanas un atbilžu ģenerēšanas sistēmu palīdzību. Pasaulē tās ir plaši izplatītas, taču attīstītas sistēmas pieejamas tikai populārās valodās. Lai gan Lattelecom BPO labprāt sekotu ārvalstu praksei, izaicinājumu rada nespēja prognozēt, vai sistēmu pielāgošana nelielajai latviešu valodai nesīs vēlamo rezultātu. Šaubas vieš pielāgošanai nepieciešamais laiks un neprognozējamā runas atpazīšanas precizitāte.
Tehnoloģiju lokalizācijas eksperts Tilde ir šobrīd vienīgais uzņēmums, kas piedāvā iespēju izveidot un ieviest sistēmu latviešu valodā Lattelecom BPO zvanu centros. Lai sāktu sadarbību, nepieciešams izstrādāt sistēmas koncepciju, kas atbilst Tildes tehnoloģiskajām iespējām un reizē pēc iespējas precīzāk izpilda Lattelecom BPO prasības. Bakalaura darba pētnieciskajā daļā autore tiecas izzināt un analizēt abu iesaistīto pušu iespējas un viedokļus, tādējādi rodot kompromisu, kas noved pie darba rezultāta – optimālās sistēmas koncepcijas efektivitātes uzlabošanai.
Darbā atspoguļotā informācija iegūta intervijās ar Lattelecom BPO un Tilde pārstāvjiem, kā arī veikti neatkarīgi Tildes piedāvātās runas atpazīšanas sistēmas izmēģinājumi ar mērķi pārbaudīt tās precizitāti imitētā zvanu centru darbības vidē.
Bakalaura darba apjoms ir 53 lapas. Tā sastāvā ir 7 attēli, 5 tabulas un 4 pielikumi. Darbs veidots angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Runas atpazīšana, valodu tehnoloģijas, zvanu centri |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Speech recognition, language technologies, call centers |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
27.04.2017 15:45:07 |