Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Satura ietekme uz klientu iesaisti Facebook platformā: Amoralle situācijas analīze |
Nosaukums angļu valodā |
The Contents’ Effect on Social Media Engagement in Facebook: The Case Study of Amoralle |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga |
Recenzents |
T.Ņikitina |
Anotācija |
Bakalaura tēma ir “Satura ietekme uz klientu iesaisti Facebook platformā: Amoralle situācijas analīze”.
Amoralle ir luksusa apakšveļas un naktstērpu zīmols, kura mārketinga stratēģijas būtiska sastāvdaļa ir potenciālo un esošo klientu iesaiste sociālo mediju platformās. Lai arī Amoralle ir izdevies izveidot jēgpilnu un vērtīgu sekotāju bāzi (90% no Amoralle Facebook lapas sekotājiem ir sievietes vecumā no 18 līdz 54 gadiem (Facebook Insights, 2017)), Facebook analīze norāda, ka vidēji tikai 51% no personām, kuras ir izrādījušas savu iesaisti kādā no Amoralle veidotajiem ierakstiem, ir personas, kuras ir Amoralle Facebook lapas sekotājas. Atbilstoši tam darba galvenais mērķis ir noskaidrot, kādas kategorijas saturam Amoralle klienti vēlētos izrādīt savu iesaisti – komentējot, daloties, vai izrādot emocijas Facebook vietnē.
Darbs sastāv no ievada, literatūras analīzes, metodoloģijas, empīriskajiem rezultātiem un analīzes, kā arī nobeiguma un rekomendācijām. Izmantotās pētījuma metodes ir datu analīze, intervija un aptauja.
Darbs sastāv no 41 lapas, 4 tabulām, 4 figūrām, 1 pielikuma un 34 bibliogrāfiskajiem nosaukumiem.
Pētījums ir izstrādāts angļu valodā, tāpat kā aptauja un analīze. |
Atslēgas vārdi |
Satura mārketings, iesaiste sociālajos medijos |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Content marketing, social media engagement |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.04.2017 13:30:50 |