Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Red Bull reklāmu veicinošu aktivitāšu ieviešana Latvijā, tirgus daļas palielināšanai |
Nosaukums angļu valodā |
Implementing Red Bull Global Promotional Activities to Increase the Market Share in Latvia |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga |
Recenzents |
A.Dzedons |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir “Red Bull Reklāmu Veicinošu Aktivitāšu Ieviešana Latvijā, Tirgus Daļas Palielināšanai”.
Red Bull enerģijas dzēriens savā sektorā ir peļņas ziņā līderis, bet lielākā tirgus daļa pieder Monster. Beidzamo 3 gadu laikā Red Bull pakāpensiki zaudē savu īpatsvaru pretastatus konkurentu produkcijai. Pētījuma jautājums ir: Kuras Red Bull popularizējošas aktivitātēs veicinātu lielākas tirgus daļas iegūšanu Latvijā? Darba mērķis ir izpētīt esošās Red Bull popularizējošās aktivitātes un noskaidrot kā tās var tikt uzlabotas, ņemot vērā mārketinga konceptus, kas tiek izmantoti vispār pieņemtajā Red Bull mārketingā.
Galvenie jautājumi literatūras apskatā ir kā iespējams palielināt tirgus daļu izmantojot emocionālo zīmola popularizēšanu, satura mārketingu, un zīmola pozicionēšanu tirgū. Galvenie informācijas avoti pētījuma daļā ir akadēmiskie žurnāli un grāmatas, statistiskie dati iegūti no Red Bull Latvija, intervija ar Red Bull Latvija zīmola vadītāju, kā arī patērētāju aptauja.
Bakalaura darbs satur 52 lapas, 17 grafikus, 1 tabulu un 6 pielikumus.
Bakalaura darba valoda ir angļu valoda. |
Atslēgas vārdi |
Red Bull, Reklāmu Veicinošas Aktivitātes, Emocionālā Zīmola Popularizēšana, Satura Mārketings, Zīmola Pozicionēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Red Bull, Promotional Activities, Emotional Branding, Content Marketing, Brand Positioning |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.04.2017 09:52:11 |