Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Reklāmas satura optimizācijas ietekme uz Lana Volo mārketinga kampaņu rezultātiem sociālo tīklu un Google tīkla reklamēšanās kanālos |
Nosaukums angļu valodā |
Advertisement Content Optimization Impact on the Results of Lana Volo Marketing Campaign Outcomes across the Social and Search Network Advertising Channels |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
J.Grēviņš, J.Bancrof, L.Kristberga |
Recenzents |
P.Nazarova |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir “Reklāmas satura optimizācijas ietekme uz Lana Volo mārketinga kampaņu rezultātiem sociālo tīklu un Google tīkla reklamēšanās kanālos.” Bakalaura darbā tiek pētīta optimizācijas rīku ietekme uz marketinga kampaņu rezultātiem Instagram, Facebook un Google AdWords reklamēšanās platformās. Eksperiments izstrādāts sadarbībā ar Lana Volo šūšanas ateljē.
Lana Volo ir augošs apģērbu izstrādes uzņēmums, kas specializējas privāto šūšanu un individuālo klientu apkalpošanu. Kompānija darbojas jau 20 gadus, un laika gaitā ir izveidojusi esošo klientu bāzi 200 cilvēku apmērā, tomēr līdz šim zīmols nav izmantojis digitālā marketinga rīkus klienta piesaistē. Kompānijas īpašniece piekrita pētījuma izstrādei, zīmola popularizēšanas un digitālā mārketinga stratēģijas izstrādes ietvaros.
Literatūras apskatā apkopota informācija par reklamēšanās platformu (Instagram, Facebook un Instagram) priekšrocībām un trūkumiem, kā arī apkopoti ieteikumi kampaņu efektivitātes veicināšanai. Literatūras apskata noslēgumā lasītājs tiek iepazīstināts ar pētījumā izmantotajiem mērījumiem – impresijas, klikšķi un konversijas.
Bakalaura darba empīriskā daļa sastāv no trīs sadaļām. Pirmā sadaļa ietver Lana Volo konkurentu satura marketinga novērtējumu, kurā tiek izvērtēti publicētie raksti un lapas sekotāju aktivitātes līmenis. Otrā sadaļa ietver eksperimentālo kampaņu izstrādi, kurā tiek izvērtēti marketinga kampaņu rezultāti pirms un pēc reklāmas satura optimizācijas. Empīrisko daļu noslēdz korelācijas analīze, kurā tiek pētīta impresiju, klikšķu un konversiju mērījumu attiecība.
Bakalaura darbs satur 44 lapas, 34 bibliogrāfiskos nosaukumus, 18 ilustrācijas, 15 pielikumus.
Bakalaura darbs izstrādāts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Tiešsaistes marketings, zīmolvadība, Google AdWords reklāmas, Instagram marketings, Satura marketings, Reklāmsatura optimizācija, Konkurentu analīze, Korelācijas analīze |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Online marketing, branding, Google AdWords advertisements, Instagram marketing, Content marketing, Advertisement content optimisation, Competitor analysis, Correlation analysis |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.04.2017 16:22:13 |