Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Zīmola stratēģijas attīstība.
Nosaukums angļu valodā Brand strategy development.
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Vladimirs Šatrevičs
Recenzents Deniss Ščeulovs
Anotācija Bakalaura darbs / F. Urazova, Dr.oec. Vladimirs Šatrevičs - Rīga: Rīgas Tehniskā Universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Ārzemju Studentu Departamenta bakalaura programmas "Uzņēmējdarbība un vadība" 2016. Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 59 lapas (izņemot pielikumus). Darba saturu veido ievads, analītiska un praktiska daļas, secinājumi un bibliogrāfija. Bibliogrāfija sastāv no 44 informācijas resursiem. Bakalaura darbs satur 9 attēlus, 5 tabulas un 7 pielikumu. Analītiskā daļa ietver zīmola veidošanas stratēģiju ēku un analīzi par pašreizējo zīmola stratēģiju izmantojot "6 soļi līdz aviokompānija zīmolu veidošanai" modeli, jo tas ir radīts speciāli gaisa satiksmes nozarei. Praktiskā daļa no bakalaura darbs salīdzina trīs dažādu veidu aviokompānijas "zīmolu akcijas un attīstība zīmola vēsturi, kā arī kā šī zīmola stratēģiju atbilstību "6 soļi līdz aviokompānija zīmolu veidošanai" modeli. Praktiskā daļa sastāv ietver Ryanair, airBaltic, un British Airways salīdzinājumuattiecībā iz zīmolu akcijām, zīmola vēsturi, kā arī kā šī zīmola stratēģiju atbilstību "6 soļi aviokompānija zīmolu veidošanai" modelim. Bakalaura darbāiekļauti pētījumi par aviokompāniju zīmola stratēģiju vēsturi, kā arī ieteikumi, kā uzlabot pašreizējo zīmola stratēģijas. Secinājumi un priekšlikumi zīmola stratēģijas attīstībai apkopoti beigās. Tiek sniegti visi nepieciešamie statistikas dati un aptauju anketas rezultāti.
Atslēgas vārdi airlines
Atslēgas vārdi angļu valodā aviokompānija
Valoda eng
Gads 2017
Darba augšupielādes datums un laiks 16.02.2017 17:24:08