Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Biznesa informātika |
Nosaukums |
Uzturēšanas un izmaiņu pārvaldības aktivitāšu uzlabošana reklāmas plānošanas sistēmā |
Nosaukums angļu valodā |
Improvement of Maintenance and Change Managment Activities in Advertisement Planning System |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
J.Grabis |
Recenzents |
I.Andersone, MISI katedras lektore |
Anotācija |
Maģistra darba ietvaros tiek apskatīti dažādi aspekti, kuri var tikt izmantoti izmaiņu pārvaldības procesa uzlabošanā reklāmas plānošanas sistēmā. Darba gaitā tiek veikts pētījums, lai izprastu sistēmas uzturēšanas procesa būtību, kā arī, lai analizētu būtiskākos faktorus sistēmas uzlabojumu ieviešanas procesa plānošanā un izmaiņu pārvaldības stratēģijas izstrādē.
Ņemot vērā pētījumu rezultātus, darba gaitā tiek izstrādātas vadlīnijas, kuras var tik izmantotas, lai uzlabotu sistēmas uzturēšanas procesu un izmaiņu pārvaldības procesa aktivitātes reklāmas plānošanas sistēmā. Vadlīnijas var tik pielietotas, lai ievērojami uzlabotu reklāmas plānošanas sistēmas izmaiņu pārvaldības procesus, apskatot tādus svarīgus virzienus kā kritisko veiksmes faktoru nozīme un atbilstošs risku novērtējums. |
Atslēgas vārdi |
PROGRAMMATŪRAS UZTURĒŠANA, IZMAIŅU PĀRVALDĪBAS PROCESS, KRITISKIE VEIKSMES FAKTORI, SISTĒMAS UZLABOJUMU PROCESA PLĀNOŠANA, REKLĀMAS PLĀNOŠANAS SISTĒMA |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
SOFTWARE MAINTENANCE, CHANGE MANAGEMENT PROCESS, CRITICAL SUCCESS FACTORS, RELEASE PLANNING, ADVERTISEMENT PLANNING SYSTEM |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.02.2017 08:01:02 |