Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas projekts nekustamo īpašumu uzņēmumā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Marketing communications development project for a real estate company" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec.,lekt. R.Greitāne |
Recenzents |
Dr.habil.oec., prof. A.Magidenko |
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Diplomprojekts „Mārketinga komunikāciju pilnveidošana nekustamo īpašumu uzņēmumā” ir veltīts mūsdienu mārketinga komunikāciju izmantošanas iespējām uzņēmumā, kas nodarbojas ar nekustamo īpašumu un ar to saistīto pakalpojumu sniegšanu.
Diplomprojekts ir 5 daļās: organizēts 2 daļās: projektu un grafiskajā daļā.
Projektu daļa sastāv no:
analītiskās daļas, kurā tiek raksturots uzņēmuma darbības virziens, pašreizējā situācija un noteikta problēma, kas būtu jārisina. Tiek analizēti uzņēmuma galvenie konkurenti, finanšu situācija un izvērtētas uzņēmuma stiprās un vājās puses;
projekta aprēķinu daļas, kurā, izmantojot ekonomiskos aprēķinus, tiek piedāvāti un izskatīti risinājumi problēmas novēršanai. Kā risinājumi tiek izskatīti iesaistīšanās sociālajos tīklos, mājas lapas pilnveidošanas un dalības nekustamo īpašumu izstādēs projekti;
tehnoloģiskās daļas, kas parāda mūsdienu tehnoloģisko iespēju pielietošanu problēmas risināšanas procesā;
darba un dabas aizsardzības daļas, kurā tiek piedāvāts risinājums darba apstākļu uzlabošanai uzņēmumā.
Diplomprojekta grafiskā daļa attēlo projekta izveides laikā iegūtos grafikus, plānojumus, shēmas un tabulas.
Diplomprojekta apjoms ir 76 lpp., attēlu skaits 39, tabulu skaits 26, pielikumu skaits 2. |
Atslēgas vārdi |
mārketings, komunikācijas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing, communication |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2011 17:22:02 |