Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve |
Nosaukums |
Automobīļa neatkarīgas un atkarīgas piekares salīdzinājums. |
Nosaukums angļu valodā |
Comparison of vehicle solid axle suspension systems vs. independent suspension system. |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Marina Čerpinska |
Recenzents |
Ilmārs Vjaters |
Anotācija |
Šis darbs ir izstrādāts bakalaura studiju ietvaros Rīgas tehniskajā universitātē, Mašīnzinību, transporta un aeronautikas fakultātē (MTAF).
Darba pamatā ir divu piekares sistēmu – neatkarīgās un atkarīgās – izpēte un salīdzinājums. Galvenais uzsvars darba procesā likts uz atsevišķām komponentēm – lāgu atsperojuma sistēmu, jeb t.s. “leaf springs” sistēmu, kā arī MacPherson tilta izpildījumu. Šo komponenšu nozīme piekares sistēmā ir paskaidrota un modelēta ar datoru, kā arī analizēti dažādu piekares sistēmu trūkumi un priekšrocības.
Bakalaura darba praktiskā daļa satur 3D modelēšanu un analīzi “leaf springs” sistēmai, kā arī MacPherson tilta izpildījumam. Ar 3D modelēšanas palīdzību analizēta tika, galvenokārt, piekares sistēmu uzvedība stiepes, spiedes un citu deformāciju gadījumā. Iegūtie rezultāti ir salīdzināti un apkopoti tabulās.
Darba autors ir Tony Sabu. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas par atkarīgām un neatkarīgajām piekarēm, to pielietojumu un darbības principu, kā arī praktiskās daļas ar 3D modelēšanu, secinājumiem un izmantotās literatūras saraksta.
No darba 75 Lappušu teksta, 59 attēlus, 5 tabulas un izmantoto literatūru avoti. |
Atslēgas vārdi |
Automobīļa neatkarīgas un atkarīgas piekares salīdzinājums. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Compariosn of Vehicle solid axle suspension system vs independent suspension system |
Valoda |
eng |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
20.01.2017 12:59:37 |