Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Datorspēles izstrāde ar videospēļu izveides satvaru |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Computer Game Using Video Game Development Framework |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
G. Alksnis, Dr. sc. ing. |
Recenzents |
Dr. sc. ing. V.Zabiņako, SIA „ABC Software”, zinātnisko pētījumu un produktu attīstības departamenta vadītājs |
Anotācija |
Bakalaura darbā tiek apskatīti populārākie spēļu dzinēji datorspēļu izstrādei Windows vidē. Tiek veikts šo dzinēju apskats un salīdzinājums galvenajās sfērās (cenu politika, iekļaujošās funkcijas, platformu un failu atbalsts u.c.).
Pēc veiktās analīzes tiek izvēlēts viens spēļu dzinējs, uz kura pamata tiek izstrādāta trīsdimensiju datorspēle, kura būs spējīga darboties Windows operētājsistēmā. Šim nolūkam tiek sastādīts teorētiskais projektējums, kurš kalpos, kā vadlīnija izstrādes posmā.
Pēc spēles izstrādes tiek veikta tās vienību testēšana spēles funkcionalitātei, kā arī spēles noslodzes testēšana, kurā tiek pārbaudīta spēles darbība pie dažādām noslodzēm.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, sešām nodaļām, nobeiguma un izmantotās literatūras saraksta, kas kopā izklāstīts uz 56 lappusēm, iekļaujot 25 attēlus, 10 tabulas, 33 nosaukumu informācijas avotus. Bakalaura darbs iekļauj 3 pielikumus, kuri ir izklāstīti uz 3 lappusēm. |
Atslēgas vārdi |
Unity, spēle, spēļu dzinējs, spēļu izstrādes satvars |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Unity, game, game engine |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.01.2017 09:22:35 |