Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Elektrotehnoloģiju datorvadība |
Nosaukums |
"Automātiskās pilsētas sabiedriskā elektrotransporta vadības sistēmas izstrāde". |
Nosaukums angļu valodā |
"Development of automatic control system of city public electric transport". |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Mihails Gorobecs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Darba autors Aleksandrs Ņišukovs šajā kursa darbā apskata automātiskas pilsētas sabiedriskā transporta vadības sistēmas.
Bakalaura darbs dibināts studiju darba priekšmetā „Programmēšanas tehnoloģijas.
Darba kopējais apjoms 80 lpp., ar 78 attēliem, 3 tabuliem, 60
Informācijas avotiem un 3 pielikumiem.
Bakalaura darbs sastāv no 8 galvenajiem posmiem:
Esošo vadības sistēmas apraksts – tiek izvirzīts jēdziens bezpilota transportlīdzekļiem.
Sistēmas analīze – tiek analizēta izstrādājamā sistēma, aprakstot tās galvenos elementus un attēlojot to mijiedarbību.
Datu un vadības plūsmas – tiek apskatīti galvenie sistēmas procesi, dati un elementu vadība.
Prasību analīze – tiek izvirzītas prasības pret visu sistēmu kopumā, gan pret tās elementiem no programmatūras un fiziskā viedokļa.
Projektēšana – tiek veikta konkrēto sistēmas elementu izpēte, izveidota elektriskā shēma, aprakstītas galvenās funkcijas un mainīgie, izveidota blokshēma.
Vadības programmas izstrāde – tiek realizēts vadības algoritms.
Testēšana – tiek izveidots testēšanas plāns, pēc kura tiek veikta
sistemātiska funkciju un elementu prasību atbilstības pārbaude.
Bakalaura darba galvenie secinājumi:
Bakalaura darba mērķa sasniegšanai nepieciešams veikt secīgu darba
uzdevumu izpildi. Līdz ar to, balstoties uz sākotnēji izvirzītajiem
uzdevumiem, tika sasniegts izvirzītais studiju darba mērķis –
izveidota automātiskas pilsētas sabiedriskā transporta vadības sistēma.
Katra automātiskas vadības sistēmas elementa funkcija un nepieciešamais darbību
kopums tika izstrādāta pakāpeniski. Sākumā tika iegūta funkcionējoša
trolejbussa bez ceļā garuma mērīšanas iespējām. Attiecīgi pēc tam tika izstrādāti
maršruts, pieturas un satiksmes noteikumus ievērošana. Šāda pieeja ļoti
atviegloja iespējamo atkļūdošanas procesu. |
Atslēgas vārdi |
bespilota pilsētas sabiedriskāis elektrotransports |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
unmanned city public electric transport |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.01.2017 03:18:27 |