Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Kravu vilcienu kustības sarakstu optimizācija posmā Zemitāni-Ziemeļblāzma |
Nosaukums angļu valodā |
Scheduling optimization of freight trains at Zemitani-Ziemelblazma section |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Mihails Gorobecs |
Recenzents |
RTU Industriālās elektronikas un elektrotehnoloģiju katedras profesors Anatolijs Ļevčenkovs |
Anotācija |
Maģistra darba mērķis ir izpētīt esošo un izstrādāt optimizētu vilcienu kustības sarakstu iecirknī, ja tiek palielināts kravu apjoms, izstrādājot matemātisko metodi.
Maģistra darbs sastāv no ievada, trijām nodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem.
Maģistra darba pirmajā nodaļā izpētīta Mangaļu un Zemitānu stacijas darba tehniskais un ekspluatācijas raksturojums. Izanalizēta iecirkņa kravu pārvadājumu intensitāte, kā arī analizēts esošais vilcienu kustības saraksts.
Maģistra darba otrajā nodaļā sastādīts iecirkņa caurlaidspējas un vilcienu kustības grafika darba parametru matemātiskais modelis. Izskatīti caurlaidspējas palielināšanas varianti. Izskatītā vilcienu kustības grafika definīcija, elementi un periods.
Maģistra darba trešajā nodaļā aprēķināta vienceļa posma caurlaidspēja. Sastādīti optimizācijas uzdevuma risināšanas varianti. Salīdzināti optimizācijas uzdevuma varianti sava starpā.
Darbā: 87 lappuses, no tiem 8 attēli, 1 tabula, 11 pielikumi un 13 informācijas avotu nosaukumi. |
Atslēgas vārdi |
vilcienu kustības saraksts, optimizācija, grafiks |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
train timetable, optimization, grafic |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
11.01.2017 16:09:49 |