Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Mazumtirdzniecības uzņēmuma produkcijas virzīšanas projekts" |
Nosaukums angļu valodā |
"Product promotion project for a retail company " |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.habil.oec.,prof. A.Magidenko |
Recenzents |
Dr.oec.,doc. K.Kozlovskis |
Anotācija |
Diplomprojekta tēma ir Mazumtirdzniecības uzņēmuma produkcijas virzīšanas projekts. Diplomprojekts sastāv no ievada, piecām daļām, secinājumiem un priekšlikumiem, un bibliogrāfiskā saraksta.
Diplomprojekta mērķis ir izstrādāt risinājumus pārdošanas apjomu uzlabošana as Virši-A stratēģiskā biznesa vienībā veikals.
Analītiskajā daļā tiek veikta paša uzņēmuma un tā makrovides analīze, lai noteiktu uzņēmuma trūkumus un priekšrocības, kā arī izstrādāta paplašinātā SVID analīze. Šīs daļas noslēgumā tiek izvirzīti trīs priekšlikumi uzņēmuma darbības uzlabošanai.
Projekta aprēķinu daļā tiek izstrādāta klientu lojalitātes programma, izveidots plāns reklāmas darbība uzlabošanai, kā arī sastādīta darbinieku apmācību programma, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kultūru.
Tehnoloģiskajā daļā ar Microsoft Project Professional programmas palīdzību tiek izstrādāts un optimizēts klientu lojalitātes programmas projekta plāns.
Darba un dabas aizsardzības daļā tiek apskatīti veikala darbinieku potenciālie un esošie risku faktori, riski tiek novērtēti pēc to bīstamības un tiek izstrādāts preventīvo pasākumu plāns to novēršanai vai samazināšanai.
Grafiskajā daļā tiek apkopoti grafiki, shēmas un attēli no diplomprojekta iepriekšējām daļām.
Diplomprojekta apjoms:72 lpp datorsalikumā. Darbā iekļautas 19 tabulas un 24 attēli. |
Atslēgas vārdi |
diplomprojekts, mazumtirdzniecība, mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
diploma project, retail, marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2011 22:02:05 |