Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Tūrisma mārketings Uzbekistānā |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing in Tourism in Uzbekistan |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Inga Eriņa |
Anotācija |
Mamajonov A. Tūrisma mārketings Uzbekistānā: Bakalaura darbs / A.Mamajonov, doc. Ieva Andersone – Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Ārzemju studiju departaments, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 2016.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā, darba apjoms ir 56 lapaspuses (neskaitot pielikumus). Bakalaura darbs sastāv no ievada, analītiskās daļas, praktiskās daļas, secinājumiem un bibliogrāfiskā saraksta. Bibliogrāfiskajā sarakstā ir ietverti 45 informācijas avoti.
Analītiskā daļa sastāv no četrām nodaļām, kurās ir analizēts tūrisma mārketinga koncepcija un lomas, mārketinga izmantošanas iespējas tūrismā kā arī tūrisma attīstība globālā mērogā. Praktiskajā daļā ir apskatīta tūrisma nozare Uzbekistānā, veikta uzņēmuma “Sofia Travel” mārketinga darbības izpēte, veikta SVID analyze, veikata aptauja un izstrādāti priekšlikumi tūrisma pakalpojuma mārketinga plāns.
Darbā ir iekļauti nepieciešamie piemēri, statistikas dati, aprēķini un aptaujas rezultāti.
Pētījuma periods ir no 2013.-2016.
Bakalaura darbā ir iekļauti 12 attēli, 11 tabulas un 1pielikums. |
Atslēgas vārdi |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Entrepreneurship and Management |
Valoda |
eng |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
04.01.2017 00:14:47 |