Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automobiļu transports |
Nosaukums |
Elektropiedziņas velomobīļa projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project of electric powered velomobile |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Gundars Zalcmanis |
Recenzents |
Dr.Sc.Ing. docents Aivis Grīslis |
Anotācija |
Bakalaura darba ar projekta daļu tēma „Elektropiedziņas velomobīļa projekts”. Darba mērķis ir izstrādāt jauno hibrīdveida piedziņas velomobīļa projektu. Tam ir paredzēts izmantot gan pedāļu, gan elektromotora piedziņu. Pedāļu griešanai tiek izmantots cilvēka kāju muskuļu spēks, bet elektropiedziņai izmanto elektrodzinēja griezes momentu.
Veicot pacēlāja projektēšanu, tika pielietotas mācību procesā iepriekš apgūtās zināšanas, ka arī tika izmantoti dažāda veida inženiertehniskās literatūras avoti un grafiskās modelēšanas datorprogramma Solidworks 2015. Pēc analogu analīzes izvelēts konstruēt trīsriteņu velomobīli ar diviem riteņiem priekšā un ar maksimālo vadītāja svaru – 100kg.
Bakalaura darbs ar projekta daļu sastāv no aprakstošās daļas un grafiskās daļas. Aprakstošā daļa sastāv no ievada, projekta vides apraksta, analogu analīzes, projektētā objekta raksturojuma, pētnieciskās sadaļas, inženiertehniskajiem aprēķiniem, ekonomikas un organizācijas sadaļas, darba aizsardzības sadaļas, vides aizsardzības sadaļas, secinājumiem, informācijas avotu saraksta, garantijas vēstules un pielikuma. Darba aprakstošās daļas apjoms – 103 lpp., attēlu skaits – 60, tabulu skaits – 17, izmantoto informācijas avotu skaits – 28.
Grafiskās daļas kopējais apjoms ir astoņas A1 formāta lapas. Tajos ir ietverti mašīnbūvniecības rasējumi. Darbam beigās ir pievienots pielikums, kurā iekļautas rasējumu specifikācijas.
Darbs ir sarakstīts latviešu valodā. |
Atslēgas vārdi |
elektropiedziņa, velomobīlis, hibrīda transportlīdzeklis. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
electric power, velomobile, hybrid vehicle. |
Valoda |
lv |
Gads |
2017 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.01.2017 19:31:55 |