Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Būvniecība |
Nosaukums |
"Pirmsskolas izglītības iestāde Mārupē" |
Nosaukums angļu valodā |
"Preschool educational institute in Marupe" |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Baiba Gaujēna |
Recenzents |
Māris Šinka |
Anotācija |
Diplomprojekta pētnieciskās daļas tēma ir „Līmēta koka dubult-T profila sijas analīze”. Darbā tiek apraktīts koksnes kā būvmateriāla raksturīgās īpašības un līmēta koka dubult-T profila sijās izmantoto koksnes kompozītmateriālu īpašības. Apskatīta līmēta koka dubult-T profila siju projektēšanas gaita un montāžas pamatprincipi. Konkrēti definētai situācijai teorētiski veikts konstruktīvs salīdzinājums starp līmēta masīvkoka un koka dubult-T sijām. Uz salīdzinājuma rezultātiem veikta ekonomiskā analīze. Analīze balstīta uz elementu pašizmaksu un stiprinājumu materiālu izmaksām, neapskatot montāžas un projektēšanas izdevumus.
Darba apjoms pētnieciskajā daļā ir 41 lpp, kurās iekļauti 23 attēli, 16 tabulas, 35 izmantotās informācijas avoti. Darbam pievienoti 3 pielikumi.
Inženierprojekta daļas tēma ir „Pirmsskolas izglītības iestāde Mārupē”. Šajā darba daļā aprakstīti būves arhitekrūras risinājumi, inženiertehniskie risinājumi, veikti konstruktīvi aprēķini un apskatīta darbu organizācija. Atspoguļots ēkas ekonomiskais pamatojums tāmes formā.
Konstruktivie aprēķini veikti kāpņu sijām, dzelzsetona kolonnām, kā arī lentveida pamatam un tā pamatnei. Jumta konstrukcijas izvēle pamatota ar ekonomisko analīzi. Salīdzinātas līmēta masīvkoka, karsti velmēta IPE un metāla taisnstūrcaurules sijas.
Inženierprojekta daļas apjoms ir 89 lpp, kurās iekļauti 19 attēli, 26 tabulas, 34 izmantotās informācijas avoti. Darbam pievienoti 2 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
Līmēta koka dubult-T profila sijas, pirmsskolas izglītības iestāde |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Timber I-beams, preschool educational institute |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.06.2016 12:22:15 |