Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Privātmājas veidošana 3Ds Max vidē |
Nosaukums angļu valodā |
House Modeling Using 3Ds Max |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
O. Krutikova |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba „Privātmājas veidošana 3Ds Max vidē ” mērķis ir izstrādāt privātmājas projektu 3D MAX vidē.
Lai sasniegtu darba mērķi, autors izpildīja sekojošus uzdevumus: balstoties uz pieejamiem informācijas avotiem, izpētīja datorgrafikas būtību, pielietošanas sfēras un tās pamatuzdevumus; izanalizēja vairākas telpiskās datorgrafikas modelēšanas sistēmas; izvēlējas izvēlēties piemērotāko sistēmu privātmājas projektēšanai; izstrādāja privātmājas projektu telpiskās datorgrafikas sistēmas vidē 60 soļu gaitā.
Darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmā darba nodaļā ir apskatīti datorgrafikas teorētiskie pamati. Otrā nodaļā ir apskatītas izstrādes vides. Trešajā tika veikta privātmājas projektēšana.
Dotajā bakalaura darbā tika lietoti 20 literatūras avoti. Darbs satur 3 nodaļas, 61 lappuses, 2 tabulas, 44 attēlus. |
Atslēgas vārdi |
3D GRAFIKA, MĀJAS VEIDOŠANA |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
3D GRAPHICS, HOUSE MODELING |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.06.2016 19:49:48 |