Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Universālas šaursliežu ceļa mašīnas projektēšana |
Nosaukums angļu valodā |
Design of universal narrow gauge track work machine |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Dāvis Bušs |
Recenzents |
a/s "Rīgas Vagonbūves rūpnīca" Konstruktoru daļas Galvenā konstruktora vietnieks Ivars Boiko |
Anotācija |
Dzelzceļa infrastruktūras izveide un uzturēšana ir darbietilpīgs process, tādēļ ir nepieciešama tā mehanizācija, bet šaursliežu dzelzceļā uzturēt lielu daudzumu ceļa mašīnu ir sarežģīti un ne racionāli, tādēļ ir aktuāla universālas ceļa mašīnas izveide, kas spēj nodrošināt vairāku ceļa mašīnu funkcionalitāti, tādējādi samazinot uzturēšanas izmaksas.
Bakalaura darba tēma ir “Universālās šaursliežu ceļa mašīnas projektēšana”. Galvenais darba mērķis ir uzprojektēt ekspluatācijā drošu un praktisku šaursliežu ceļa mašīnu, kas sastāv no šaursliežu ritošā sastāva (platformas) un celšanas mašīnas (hidrauliskā manipulatora). Darba uzdevumi ir veikt nepieciešamos aprēķinus, lai noteiktu optimālākos un drošākos projektējamās šaursliežu ceļa mašīnas darba režīmus (stabilitāte un celtspēja, slodze uz grunti un sliežu ceļu), kā arī veikt konstruktīvas izmaiņas platformas uzbūvē, lai nodrošinātu pēc iespējas plašāku universālās ceļa mašīnas funkcionalitāti. |
Atslēgas vārdi |
dzelzceļš, ceļa mašīna, stabilitāte, celtspēja |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
railway, work machine, stability, load lifting ability |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.06.2016 16:24:10 |