Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Adaptīvas mērķlapas izstrādes īpatnību izpēte un realizācija |
Nosaukums angļu valodā |
Characteristics and Development of Adaptive Landing Page |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr. sc. ing. Antons Patļins |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Olga Kotova |
Anotācija |
Bakalaura darbā tiek analizēta reklāmas mērķlapas būtība un izstrādes īpatnības, it īpaši tiek uzsvērta mērķlapas adaptivitāte dažādās ierīcēs, jo mūsdienās vēl joprojām pastāv problēma, ka mājaslapām nav mobilās versijas labākai lietotāja pieredzei un saskarnei.
Darba mērķis ir izpētīt adaptīvās mērķlapas izstrādes īpatnības un realizēt tās praksē, aprakstot visu izstrādes procesu un izmantotās tehnoloģijas. Balstoties uz mērķi, galvenais uzdevums ir realizēt mērķlapas izstrādi praksē, līdz ar to tas tika veiksmīgi sasniegts, izmantojot iegūto pieredzi adaptīvo un interaktīvo mērķlapu izstrādē, kuras izskatās vienlīdz saprotami portatīvajās, stacionārajās, mobilajās ierīcēs un planšetdatoros, kā arī sniedz lietotājiem priekšstatu par pašu piedāvājumu.
Darba teorētiskajā izklāstā iekļauti īsi apraksti par mūsdienu tīmekļa tehnoloģijām, kas tiek pielietotas arī mērķlapas izstrādē, kā arī tiek definēts mērķlapas jēdziens un uzskaitītas galvenās mērķlapas sastāvdaļas jeb elementi, kuri turpmāk tiks izmantoti prototipa izveidošanai. Darbā tiek uzsvērtas 2 tēmas, kuras, savukārt, tiek iedalītas 2 galvenajās nodaļās:
• Tīmekļa tehnoloģijas un mērķlapas jēdziens.
• Adaptīvās mērķlapas izstrāde.
Darba praktiskajā daļā tiek izstrādāts mērķlapas prototips, tā gala dizains un HTML gala versija tīmeklī. Par mērķlapas galveno piedāvājumu tika izvēlēti Taizemes boksa treniņi Rīgā, jo pirmkārt, tiek pieņemts, ka šīs organizācijas pārstāvji ir pasūtījuši šāda tipa pārdošanas lapas izstrādi autoram, un, otrkārt, organizācijas mājaslapai nav mobilās versijas.
Darba apjoms - 72 lapas, 13 tabulas, 70 attēli un 6 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
mērķlapa, adaptīva, reaģējoša, tīmekļa tehnoloģijas, internets, izstrāde, prototips, iezīme, tags, CSS, HTML, Javascript, jQuery, PHP |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
landing page, adaptive, web technologies, internet, development, responsivity, prototype, tag, CSS, HTML, Javascript, jQuery, PHP |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2016 22:03:15 |