Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Adaptīvas mērķlapas izstrādes īpatnību izpēte un realizācija
Nosaukums angļu valodā Characteristics and Development of Adaptive Landing Page
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Dr. sc. ing. Antons Patļins
Recenzents Mg. sc. ing. Olga Kotova
Anotācija Bakalaura darbā tiek analizēta reklāmas mērķlapas būtība un izstrādes īpatnības, it īpaši tiek uzsvērta mērķlapas adaptivitāte dažādās ierīcēs, jo mūsdienās vēl joprojām pastāv problēma, ka mājaslapām nav mobilās versijas labākai lietotāja pieredzei un saskarnei. Darba mērķis ir izpētīt adaptīvās mērķlapas izstrādes īpatnības un realizēt tās praksē, aprakstot visu izstrādes procesu un izmantotās tehnoloģijas. Balstoties uz mērķi, galvenais uzdevums ir realizēt mērķlapas izstrādi praksē, līdz ar to tas tika veiksmīgi sasniegts, izmantojot iegūto pieredzi adaptīvo un interaktīvo mērķlapu izstrādē, kuras izskatās vienlīdz saprotami portatīvajās, stacionārajās, mobilajās ierīcēs un planšetdatoros, kā arī sniedz lietotājiem priekšstatu par pašu piedāvājumu. Darba teorētiskajā izklāstā iekļauti īsi apraksti par mūsdienu tīmekļa tehnoloģijām, kas tiek pielietotas arī mērķlapas izstrādē, kā arī tiek definēts mērķlapas jēdziens un uzskaitītas galvenās mērķlapas sastāvdaļas jeb elementi, kuri turpmāk tiks izmantoti prototipa izveidošanai. Darbā tiek uzsvērtas 2 tēmas, kuras, savukārt, tiek iedalītas 2 galvenajās nodaļās: • Tīmekļa tehnoloģijas un mērķlapas jēdziens. • Adaptīvās mērķlapas izstrāde. Darba praktiskajā daļā tiek izstrādāts mērķlapas prototips, tā gala dizains un HTML gala versija tīmeklī. Par mērķlapas galveno piedāvājumu tika izvēlēti Taizemes boksa treniņi Rīgā, jo pirmkārt, tiek pieņemts, ka šīs organizācijas pārstāvji ir pasūtījuši šāda tipa pārdošanas lapas izstrādi autoram, un, otrkārt, organizācijas mājaslapai nav mobilās versijas. Darba apjoms - 72 lapas, 13 tabulas, 70 attēli un 6 pielikumi.
Atslēgas vārdi mērķlapa, adaptīva, reaģējoša, tīmekļa tehnoloģijas, internets, izstrāde, prototips, iezīme, tags, CSS, HTML, Javascript, jQuery, PHP
Atslēgas vārdi angļu valodā landing page, adaptive, web technologies, internet, development, responsivity, prototype, tag, CSS, HTML, Javascript, jQuery, PHP
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 06.06.2016 22:03:15