Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve |
Nosaukums |
"Stacionāru auto pacēlāju konstrukciju pētījumi" |
Nosaukums angļu valodā |
"Research on Construction of Stationary Car Lifts" |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Bruno Grasmanis |
Recenzents |
M.Eiduks, lektors |
Anotācija |
Maģistra darba tēma: „Stacionāru auto pacēlāju konstrukciju pētījumi”. Darbā pētīti,
analizēti un salīdzināti divstatņu un četrstatņu, kā arī šķērveida auto pacēlāji, un atspoguļoti
respondentu viedokļi par autopacēlāju izmantošanu ikdienas darbā.
Darbs sastāv no šādām sešām nodaļām. Pirmajā nodaļā apskatīts autoservisa
aprīkojuma vispārējs raksturojums, divstatņu, četrstatņu un šķērveida auto pacēlāji, kā arī
darba drošības noteikumi, strādājot ar pacēlājiem. Otrajā nodaļā analizēti dažādi divstatņu,
četrstatņu un šķērveida auto pacēlāji un to īpašības, kā arī veikta auto pacēlāja izturības
pārbaude ar datorprogrammu SolidWorks. Trešajā nodaļā salīdzināti analizētie auto pacēlāji,
Ceturtajā nodaļā izklāstīti dažādu autoservisu darbinieku viedokļi par auto pacēlājiem.
Piektajā nodaļā apskatīti dažādu autopacēlāju ekonomiskiem rādītāji. Sestajā nodaļā ir veikts
eksperiments ar divstatņu auto pacēlājiem.
Maģistra darba mērķis ir izanalizēt un salīdzināt dažādus stacionāros auto pacēlājus
un to konstrukcijas, lai noskaidrotu, kurš no tiem ir labāks un praktiskāks ikdienas darbiem
autoservisā.
Aprakstošās daļas apjoms – 64 lpp, attēlu skaits - 40 , tabulu skaits – 7, izmantotās
literatūras skaits – 7. |
Atslēgas vārdi |
divstatņu, četrstatņu, šķērveida auto pacēlāji |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
two stanchion, four stanchion, scissor type car lifts |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2016 11:43:19 |