Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Mārketinga komunikāciju plānošana transporta un loģistikas uzņēmumā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Marketing communications planning in a transport and logistics company" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec.,lekt. I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec.,doc.(prakt.) J.Jakubāne |
Anotācija |
Bakalaura darba autors Jānis Ziediņš, tā tēma „Mārketinga komunikāciju plānošana transporta un loģistikas uzņēmumā”.
Bakalaura darbs sastāv no divām daļām:
1. analītiskā apskata jeb teorētiskā daļa: Šajā daļā tiek aplūkota pieejamā marketinga mācību un specializētā literatūra. Tiek apskatītas mārketinga komunikācijas, to būtību, veidi un mērķi, kā arī uzņēmuma personāla loma mārketinga komunikāciju veidošanā. Pirmās daļas nobeigumā tiek aplūkoti mārketinga un mārketinga komunikāciju plānošanas principi.
2. pētījumu un aprēķinu jeb praktiskā daļa: Darba praktiskajā daļā tiek aplūkots pētāmais uzņēmums un tā sniegtie pakalpojumi, veikta vides analīze, tirgus segmentēšana, mērķu noteikšana u.c. svarīgu faktoru analīze. Šīs daļas galvenais akcents tiek likts uz SIA „X” mārketinga komunikāciju plānošanu un mārketinga aktivitāšu ieviešanu tirgū. Plānošanas gaitā tiek izvērtēti uzņēmumam piemērotākie komunikāciju veidi, to īstenošanai piemērotākie izplatīšanas līdzekļi un nepieciešamie budžets.
Svarīgākais secinājums ir tas, ka uzņēmumam SIA „X” ir jācenšas ar katru gadu palielināt mārketinga komunikāciju aktivitātes, īpaši reklāmas un sabiedrisko saskaru jomā.
Darbs ir sarakstīts latviešu valodā, tā apjoms 70 lappuses un tajā ir 17 tabulas, 10 attēli, 1 pielikums un 16 izmantotās literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
mārketings mārketinga komunikācijas mārketinga komunikāciju plānošana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing marketing communications planning |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2011 19:16:16 |