Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Unity 3D salīdzinājums ar WebGL mobilo lietojumu izstrādē |
Nosaukums angļu valodā |
Comparative Analysis of Unity 3D and WebGL for Mobile Application Development |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Konstantīns Gusarovs, Mg.sc.ing. |
Recenzents |
O.Gorbiks, Mg.sc.ing., SIA Transact Pro sistēmu analītiķis |
Anotācija |
Bakalaura darbs tika izstrādāts, lai veiktu Unity 3D un WebGL salīdzinājumu mobīlo lietojumu izstrādē.
Darba ietvaros tika definēta mobīlā lietojumprogramma, vietējā lietojumprogramma un tīmekļa lietojumprogramma un hibrīd lietojumprogramma. Tika analizēts Unity 3D, tā vēsture un pamatkoncepcija. Tika arī analizēts HTML5, tā vēsture un pamatkoncepcija, WebGL, tā vēsture un pamatkoncepcija.
Salīdzinājums tika veikts pamatojoties no darba autora kritērijiem, kas atbilst apskatītās jomas specifikācijai. Rezultātā, darba autors analizē iegūtos rezultātus un veic secinājumus.
Bakalaura darbā ir 40 lappuses, 22 attēli, 4 tabulas, 1 pielikums un 57 nosaukumu informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
WebGL, HTML5, Unity, Adobe AIR, Mobīlie lietojumi |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
WebGL, HTML5, Unity, Adobe AIR, Mobile applications |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
05.06.2016 11:21:33 |