Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Dzelzceļa transports
Nosaukums Caurlaides spējas palielināšanas variantu analīze iecirknī Rīga-Valga
Nosaukums angļu valodā Analysis of the option to increase the capacity of the Riga-Valga line
Autors Ina Razumovska
Struktūrvienība 25500 Transporta institūts
Darba vadītājs J.Stepanova
Recenzents VAS "Latvijas dzelzceļš", Galvenā inženiera daļa, Tehniskās nodaļas vadītāja vietnieks Jevgeņijs Stepanovs
Anotācija Bakalaura darba ietvaros ir izpētīti iecirkņa Rīga – Valga tehniskie un ekspluatācijas raksturojumi un veikta esošas situācijas analīze. Tiek izanalizēta esošā caurlaides spēja, noteikti limitējošie iecirkņa posmi un tiek izveidots vilcienu kustības grafiks ar esošo pasažieru vilcienu kustību iecirknī. Ir izskatīti dažādi caurlaides spējas palielināšanas variantu iespējas un izvēlēts viens no tiem, kuru pielieto aprēķinos turpmāk. Izstrādāti sekojošie aprēķini pēc iecirkņa izveidotās rekonstrukcijas. Aprēķinu laikā tiek izvēlēts vilcieni kustības grafika variants un turpmāk tas tiek pielietots grafiku izstrādei. Darbā tiek aprēķināti vilcieni kustības grafika izstrādei nepieciešamie elementi jeb: • vilcienu gaitas laiki pa posmiem; • starpvilcienu intervāli paketē; • pretī braucošo vilcienu staciju intervāli; • līdzbraucošo vilcienu intevāli; • līdzgaitas pienākšanas, nosūtīšanas un caurbraukšanas intervāli; Izejot no tā, tiek aprēķināta esošā caurlaides spēja konkrētā posmā vai visa iecirkņa garumā. Izanalizējot iegūtos datus, izejot no paveiktiem rekonstrukciju darbiem, tika izstrādāti vilcienu kustības grafiki. Darbi tiek sadalīti etapos. Darbā ir: 54 lappuses, 22 attēli, 13 tabulas, 10 avotu nosaukumi, 1 pielikums, 4 rasējuma lapas.
Atslēgas vārdi Caurlaides spējas palielināšanas variantu analīze iecirknī Rīga-Valga
Atslēgas vārdi angļu valodā Analysis of the option to increase the capacity of the Riga-Valga line
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 02.06.2016 18:35:57