Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inženiertehnika, mehānika un mašīnbūve |
Nosaukums |
"Transporta līdzekļa amortizācijas pētījums kustībai, braucot pa nelīdzenu ceļu" |
Nosaukums angļu valodā |
"Study of Vehicle`s Amortization in Motion on Rough Road" |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Vitālijs Beresņevičs |
Recenzents |
T.Novohatska, docente |
Anotācija |
Maģistra darba mērķis ir veikt pētījumu par amortizatoru svārstību transportlīdzeklim, braucot pa nelīdzenu ceļu. Ceļš tiek simulēts kā ierosmes spēks, kas darbojas uz automašīnas riteņiem, tālāk šīs svārstības nonāk amortizatoros un gala rezultātā tiek iegūta informācija par virsbūves svārstību.
Darba izpildei tika veikti dažādi uzdevumi, kā dažādu amortizatoru un piekares veidu apskats, atsperu veidu izpēte un aprēķina piemēra izveide, Working Model programmas amortizatora modeļu simulācija un analīze, Mathcad aprēķini un analīze divu brīvības pakāpju sistēmai no piekares un virsbūves svārstībām un ekonomiskais apskats dažādu amortizatoru izgatavošanai.
Rezultātā ir iegūti secinājumi par katru no nodaļām, kurās lielākā nozīme tiek pievērsta amortizatoru svārstībām un tam kā tas ietekmē transportlīdzekļa virsbūvi vai piekari. Papildus svārstību grafikiem, kuri tika iegūti no programmām Mathcad un Working Model, veicot nelīdzena ceļa ierosmes spēka ietekmi uz piekari, tika iegūts amortizatora uzbūves apraksts un informācija par tā regulēšanas iespējām.
Darba apjoms: 61 lappuse, 54 attēli |
Atslēgas vārdi |
amortizators piekare svarstibas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
suspension oscillation |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2016 15:34:09 |