Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Enerģētika un elektrotehnika |
Nosaukums |
"Sinhronās reaktīvās mašīnas rotora konstrukcijas izstrāde" |
Nosaukums angļu valodā |
"Desing of the rotor for reluctance synchronous machine" |
Struktūrvienība |
27200 Enerģētikas institūts |
Darba vadītājs |
Edmunds Kamoliņš |
Recenzents |
Ivars Raņķis |
Anotācija |
Darbā tiek apskatīta sinhrono reaktīvo dzinēju (SRD) vēsture, tiek apskatītas ražošanā esoši SRD. Apskata tādus SRD teorijas jautājumus, kā elektromagnētiskais moments, elektromagnētiskā momenta pulsācijas un jaudas koeficents, un prakses jautājumu par SRD palaišanu. Tiek apskatīti SRD pielietojami maksimālā momenta palielināšanas paņēmieni un momenta vibrāciju samazināšanas paņēmieni. Apskata esošu SRD rotora konstrukciju un tiek novērtēta konstrukcijas elementu ietekme uz maksimālo momentu un momenta pulsācijām. Darbā tiek piedāvāta SRD rotora konstrukcija ar palielinātu maksimālo elektromagnētisko momentu un mazākām elektromagnētiska momenta pulsācijām.
Darba apjoms ir 5 galvenās nodaļas, 105 lapaspuses, tas satur 71 attēlu, 12 tabulas un 44 literatūras avotus. |
Atslēgas vārdi |
Sinhronais reaktīvais dzinējs, SRD, SRM, reaktīvais dzinējs, magnētiskā lauka matemātiskā modelēšana, Flux, GEA, maksimālais moments, momenta svārstības |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Sinchronous reluctance motor, SRM, reluctance motor, Flux, GEAmaximum torque, torque ripple |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2016 12:10:59 |