Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Enerģētika un elektrotehnika
Nosaukums "Sinhronās reaktīvās mašīnas rotora konstrukcijas izstrāde"
Nosaukums angļu valodā "Desing of the rotor for reluctance synchronous machine"
Autors Kārlis Gulbis
Struktūrvienība 11200 Enerģētikas institūts
Darba vadītājs Edmunds Kamoliņš
Recenzents Ivars Raņķis
Anotācija Darbā tiek apskatīta sinhrono reaktīvo dzinēju (SRD) vēsture, tiek apskatītas ražošanā esoši SRD. Apskata tādus SRD teorijas jautājumus, kā elektromagnētiskais moments, elektromagnētiskā momenta pulsācijas un jaudas koeficents, un prakses jautājumu par SRD palaišanu. Tiek apskatīti SRD pielietojami maksimālā momenta palielināšanas paņēmieni un momenta vibrāciju samazināšanas paņēmieni. Apskata esošu SRD rotora konstrukciju un tiek novērtēta konstrukcijas elementu ietekme uz maksimālo momentu un momenta pulsācijām. Darbā tiek piedāvāta SRD rotora konstrukcija ar palielinātu maksimālo elektromagnētisko momentu un mazākām elektromagnētiska momenta pulsācijām. Darba apjoms ir 5 galvenās nodaļas, 105 lapaspuses, tas satur 71 attēlu, 12 tabulas un 44 literatūras avotus.
Atslēgas vārdi Sinhronais reaktīvais dzinējs, SRD, SRM, reaktīvais dzinējs, magnētiskā lauka matemātiskā modelēšana, Flux, GEA, maksimālais moments, momenta svārstības
Atslēgas vārdi angļu valodā Sinchronous reluctance motor, SRM, reluctance motor, Flux, GEAmaximum torque, torque ripple
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 02.06.2016 12:10:59