Anotācija |
Šī maģistra darbs izstrādāja Arifjon Yunusov, students Inženierekonomikas tehnoloģiju, mehānikas un mašīnzinību departaments. Lielajās pilsētās, izpūtēji par parastiem transportlīdzekļiem piesārņo gaisu slikti tādējādi pieprasot alternatīvu avotu. Pēdējos gados, benzīna cena ir bijusi par iemeslu dēļ svārstībām jēlnaftas cenu. Kā risinājumu, hibridizācijas tiek īstenota, lai sasniegtu labāku vispārējo degvielas ekonomiju transportlīdzekļa un lai samazinātu pieprasījumu pēc fosilā kurināmā. Promocijas darbs ir par Hydraulic hibrīda transportlīdzeklis (HHV), kas ir tehnoloģija izmantot spiediena šķidruma enerģijas avots, kopā ar parasto iekšdedzes dzinēju (ICE), lai panāktu labāku degvielas ekonomiju. HHVs uzlabot degvielas efektivitāti pār standarta automobiļu nekā piecdesmit līdz vairāk nekā simts procentiem. Kas nozīmē, ka tie ir tīri. Vairums HHVs ražot trīsdesmit līdz piecdesmit procentiem mazāk siltumnīcefekta gāzu emisijas. Viņi arī izmaksu emocionāls. Šis darbs ir par novērtējumu koncepciju aprakstot HHV tehnoloģiju. Darbs ietver visas sistēmas sastāvdaļas, piemēram, transportlīdzekļa, gaisa tvertnes, akumulatori, spiediena apmainītāji, hidrauliskā sūkņa / motora, kompresora un ledus. Galvenais mērķis šajā darbā ir novērtēt efektivitāti HHV un salīdzināt to ar citiem hibrīda tehnoloģijām. Šis darbs sastāv no 65 lappuses, 4 tabulas, 36 skaitļi, 41 lūgumi tika izmantotas. Darbs ir uzrakstīts angļu valodā. |