Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Unreal Engine 4 izmantošanas analīze masveida tīkla spēļu izstrādei |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Unreal Engine 4 Capabilities for Mass Multiplayer Game Development |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Konstantīns Gusarovs, Mg.sc.ing. |
Recenzents |
D.Ungurs, Mg.sc.ing., Squalio CC (Squalio CloudConsulting) izstrādātājs |
Anotācija |
Unreal Engine 4 ir viens no populārākajiem un brīvi pieejamajiem (jebkuram interesentam) spēļu izstrādes rīku kopums, kas paredzēts gan komerciālu, gan hobiju projektu izstrādei. Videospēļu industrija ir viena no ienesīgākajām darbības sfērām, kura pastāv jau no pirmo videospēļu izveides. Var mainīties platformas, bet tas nebūt nenozīmē, ka spēļu popularitāte saruks. Tieši tādēļ darba autors ir izvēlējies pētīt spēles izstrādes rīku kopumu.
Darbs sastāv no 3 nodaļām, ievada un secinājumiem. Pirmajā nodaļā tiek aplūkoti visi nepieciešamie rīki spēles izstrādei. Otrajā nodaļā tiek aprakstīts viss nepieciešamais, lai spēles funkcionalitāti varētu tālāk attīstīt masveida tīkla spēles kontekstā. Trešajā nodaļā tiek aprakstīts kā tiek veidots spēles prototips, aprakstīti svarīgākie atribūti, funkcijas, kas atbild par tās funkcionalitāti daudzspēlētāju režīmā, kā arī veikta veiktspējas analīze gan ar tīkla noslogojuma simulāciju, gan bez tās.
Dokumentā ir 43 lappuses, 35 attēli, 3 pielikumi, 8 tabulas un 20 nosaukumu informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
Unreal Engine 4 massveida tīkla spēle |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Unreal Engine 4 mass multiplayer game |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2016 13:49:34 |