Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Aviācijas transports |
Nosaukums |
“Tālvadības lidaparāta sakaru kanāla parametru optimizācija” |
Nosaukums angļu valodā |
“Optimizing the Parameters of Remotely Piloted Aircraft’s Communication Channel” |
Struktūrvienība |
25100 Aeronautikas institūts |
Darba vadītājs |
Aleksandrs Urbahs |
Recenzents |
Asist. Nikolajs Glīzde |
Anotācija |
Diplomdarba tēmas nosaukums ir “Tālvadības lidaparāta sakaru kanāla parametru optimizācija”.
Lielākai tālvadības lidaparāta daļai ir neefektīva pieejamo resursu izmantošana, tas savukārt izsauc sakaru kanāla potenciāla ierobežošanu. Diplomdarbā mērķis ir atklāt šo potenciālu. Saskaņā ar diplomdarba uzdevumiem, izmantojot analītisko, matemātisko un simulācijas metodi, tiek analizēti pieejami sakaru kanāli brīvai izmantošanai Latvijas teritorijā. Pēc teorētiska analīze tiek izvēlēti frekvenču joslas piemēroti sakaru kanāla vadības sistēmai. Ar izvēlētiem frekvenču joslām tiek veikti aprēķinājumi, lai uzzinātu, kuram sakaru kanālam, ir lielāks potenciāls. Rezultātā tiek izvēlēts optimāls vadības sakaru kanāls tālvadības lidaparātiem. Tālvadības lidaparāta darbības diapazons bija palielināts, saglabājot signāla stabilitāti un pārraides kvalitāti. Ka arī bija izpētīts, parametru ietekmē uz sakara kanāla darbības diapazonu.
Ievērojot tālvadības lidaparātu strauju attīstību un izplatīšanu, ka arī perspektīvas tālvadības lidaparāta izmantošanā, tiek piedāvāts virzīties un attīstīt mazāk izplatītus sakaru kanālus, kuru potenciāls pagaidām nav atklāts.
Diplomdarbā ir 78 lappuses, 36 attēli, 20 tabulas, 11 formulas un bija izmantoti 10 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
sakaru kanāls lidaparāts optimizācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Communication Channel Optimizing |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2016 12:43:25 |