Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Aviācijas transports |
Nosaukums |
“Turboreaktīvā dzinēja dzesēšanas sistēmas modifikācija un degvielas efektivitātes aprēķins” |
Nosaukums angļu valodā |
“Modification of a Turbojet Engine Cooling System and Calculation of Fuel Efficiency” |
Struktūrvienība |
25100 Aeronautikas institūts |
Darba vadītājs |
Ēriks Ozoliņš |
Recenzents |
Asoc. prof. Valērijs Muhins |
Anotācija |
Maģistra daba tēma: “turboreaktīvā dzinēja dzesēšanas sistēmas modifikācija un degvielas efektivitātes aprēķins”.
Galvenais uzdevums, kuru izvirza darbā, ir modificēt dzinēja turbīnu, ievietojot īpašas lāpstiņas ar mikrocirkulācijas atdzēsēšanu, apreķināt degvielas patēriņu starpību ka arī veikt šī dzinēja emisijas analīzi. Kā prototips tika paņemts dzinējs ПС-90А, kurš jau vairāk kā 10 gadu garumā tiek ražots Krievijā un izmantots vidējās maģistrāles lidmašīnās Ту-204 un ИЛ-96-300.
Pētījuma metodes – datu analīze no literatūras un patenta avotiem, analitīskie aprēķini, turbīnas lāpstiņas ar mikrocirkulācijas dzesēšanu darba konstrukciju izpēte.
Galvenais darba mērķis ir modificēta dzinēja aprēķina gaitā uzzināt degvielas pateriņu, to atšķirību ar parasto bāzes dzinēju, ka arī dzinēja emisijas parametrus.
Diplomdarba materiālu ieteicams izmantot talākos zinatniskos pētījumos, izgitības procesos un speciālistiem no aviācijas projektēšanas organizācijām. Lai lābāk novertētu apreķināto degviela efektivitāti, ir nepieciešams veikt eksperimentālos testus.
Kopapjoms 84 lpp, 25 ilustrācijas, 5 tabulas, 53 formulas, 15 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
Dzinējs, degviela, dzesēšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Engine, fuel, cooling |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2016 09:30:45 |