Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Zīmolvedība Tadžikistānā
Nosaukums angļu valodā Branding in Tajikistan
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Ieva Andersone
Recenzents Rita Greitāne
Anotācija Kurbonov S. Zīmolvedība Tadžikistānā: Bakalaura darbs / S.Kurbonov, doc. Ieva Andersone – Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Ārzemju student departaments, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 2016. Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 86 lpp. Darbs sastāv no ievada, analītiskās apskata daļas, pētījumu un aprēķinu daļas, nobeiguma un bibliogrāfiskā saraksta. Bibliogrāfiskajā sarakstā ir iekļauti 77 resursi. Analītiskajā apskata daļā ir apskatīts zīmols, tā veidošanas un vadīšanas process. Pētījumu aprēķinu daļā ir apskatīta zīmolveide Tadžikistānā, veikta pārtikas nozares vides analīze, apskatīta zīmolu daudzveidība Tadžikistānā, veikta patērētāju aptauja par zīmolu izvēli un apskatīta zīmola Makolli veidošana Tadžikistānā. Bakalaura darbā autors ir veicis patērētāju aptauju, lai noskaidrotu viņu informētību par zīmoliem un to nozīmi izdarot pirkumus. Tāpat autors ir veicis uzņēmuma SVID analīzi un aprēķinājis zīmola veidošanas izmaksas uzņēmumā. Pētījuma periods ir no 2013. – 2016. gadam. Bakalaura darbā ir iekļauti 19 attēli, 18 tabulas un 3 pielikumi.
Atslēgas vārdi Bakalaura darbs. Zimolvediba Tadzikistana
Atslēgas vārdi angļu valodā Bachelor thesis. Branding in Tajikistan
Valoda eng
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 30.05.2016 22:13:37