Anotācija |
Kurbonov S. Zīmolvedība Tadžikistānā:
Bakalaura darbs / S.Kurbonov, doc. Ieva Andersone – Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, Ārzemju student departaments, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 2016.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 86 lpp. Darbs sastāv no ievada, analītiskās apskata daļas, pētījumu un aprēķinu daļas, nobeiguma un bibliogrāfiskā saraksta. Bibliogrāfiskajā sarakstā ir iekļauti 77 resursi.
Analītiskajā apskata daļā ir apskatīts zīmols, tā veidošanas un vadīšanas process.
Pētījumu aprēķinu daļā ir apskatīta zīmolveide Tadžikistānā, veikta pārtikas nozares vides analīze, apskatīta zīmolu daudzveidība Tadžikistānā, veikta patērētāju aptauja par zīmolu izvēli un apskatīta zīmola Makolli veidošana Tadžikistānā.
Bakalaura darbā autors ir veicis patērētāju aptauju, lai noskaidrotu viņu informētību par zīmoliem un to nozīmi izdarot pirkumus. Tāpat autors ir veicis uzņēmuma SVID analīzi un aprēķinājis zīmola veidošanas izmaksas uzņēmumā.
Pētījuma periods ir no 2013. – 2016. gadam.
Bakalaura darbā ir iekļauti 19 attēli, 18 tabulas un 3 pielikumi. |