Studiju veids |
inženiera profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Enerģētika un elektrotehnika |
Nosaukums |
''Pašizgāzēja "Belaz" asinhronā vilces dzinēja izstrāde'' |
Nosaukums angļu valodā |
"Development of the asynchronous traction motor for dump truck ''Belaz''" |
Struktūrvienība |
27200 Enerģētikas institūts |
Darba vadītājs |
Elena Ketnere |
Recenzents |
Andrejs Podgornovs |
Anotācija |
Inženierprojekta mērķis - atbilstoši uzdotajiem lielumiem veikt asinhronā vilces dzinēja izstrādi pašizgāzēja "Belaz" riteņa piedziņai. Izvirzītais uzdevums- atrast labākos griezes momenta M, lietderības koeficienta η un jaudas koeficienta cosφ rādītājus mainot polu pārklājuma koeficientu αδ. Ja cosφ vai η atšķirība veicot aprēķinu pie dažādām αδ vērtībām ir niecīga, tad par labāko risinājumu pieņemt αδ vērtību, kas nodrošina augstāko griezes momentu M.
Darbā iekļauta arī teorētiskā informācija par asinhrono dzinēju uzbūvi, darbības principiem, elektriskajiem parametriem, kas vēlāk tiek pielietota dzinēja projektēšanas procesā. |
Atslēgas vārdi |
asinhronais vilces dzinējs, karjera pašizgāzējs, polu pārklājuma koeficients |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
asynchronous traction motor, dump truck, pole overlapping ratio |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2016 18:16:30 |