Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Pakalpojumu uzņēmuma mārketinga darbības attīstība |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Marketing Activities of Services Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec. Rita Greitāne |
Recenzents |
Asoc. profesore, Dr.oec. Tatjana Survilo |
Anotācija |
Diplomprojekta tēma: Pakalpojumu uzņēmuma mārketinga darbības attīstība
Darbā tika pētīts valodas pakalpojumu sniedzējs SIA „uzņēmējiem.lv”, atklājot trīs tā darbības galvenās problēmas: zīmola atpazīstamības trūkums, klientu skaita un lojalitātes nestabilitāte un kvalitātes kontroles sistēmas trūkums. Darba mērķis: novērtēt valodas pakalpojumu sniedzēja mārketinga darbības attīstības iespējas, izstrādājot priekšlikumus konstatēto problēmu risināšanai. Darbā izmantotās pētniecības metodes ir sekundāro datu analīze, bilances horizontālā un vertikālā analīze, SVID analīze un elites intervija. Rezultātā tika aprēķināts mārketinga budžets SIA „uzņēmējiem.lv” mārketinga darbības attīstības pilnveidošanai. Darbā tika secināts, ka uzņēmumam ir pietiekoši daudz naudas līdzekļu, lai segtu izdevumus esošo un jauno mārketinga aktivitāšu veikšanai. |
Atslēgas vārdi |
valodas nozares; mārketings; valodas pakalpojumu sniedzējs; |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
language industry; marketing; language service provider; |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2016 17:52:30 |