Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Preču virzīšana Latvijas tirgū" |
Nosaukums angļu valodā |
"Product Promotion on the Latvian Market" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Marita Strādere, Mg.oec. |
Anotācija |
Edgara Dakstiņa diplomprojekta tēma ir „Preču virzīšana Latvijas tirgū”.
Diplomprojekta mērķis – izpētīt iespējas produkta virzīšanai Latvijas tirgū, analizēt virzīšanas stratēģijas, konkurenci garšvielu kategorijā un izstrādāt priekšlikumus produkta virzīšanas efektivitātes celšanai.
Diplomprojektā ir apskatīti teorētiskie materiāli par preču virzīšanu tirgū, analizēta SIA “Santa Maria” darbība Latvijā; veikta uzņēmuma analīze, mārketinga aktivitātes. Izpētīta tirgus darbība un procesi par preču virzīšanu tirgū. Tika analizēti konkurenti un to aktivitāti tirgū.
Diplomprojektā ir 3 nodaļas. Pirmajā nodaļā tiek veikta SIA “Santa Maria” uzņēmuma darbības analīzi. Otrajā nodaļā tiek veikti aprēķini, par preču izmaksām virzot tos tirgū. Tiek aprēķinātas preču iepakojuma, mārketinga aktivitāšu un izvietojuma izmaksas. Trešajā nodaļā tiek veikti detalizēti aprēķini SPSS 20 vidē par jauno garšvielu garšas izpēti.
Diplomprojektā ir apkopoti secinājumi, kas radušies, pētot teorētiskos materiālus un veicot praktisko pētījumu. Projektā ir sniegti priekšlikumi uzņēmuma preču virzīšanas tirgū pilnveidošanu.
Diplomprojekts izstrādāts latviešu valodā un sastāv no 3 nodaļām ar apakšnodaļām. Darba apjoms ir 74 lpp, tajā ir 34 attēli, 23 tabulas. Projekta izstrādāšanai izmantots 29 literatūras avots. |
Atslēgas vārdi |
Preču virzīšana Latvijas tirgū |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Product Promotion on the Latvian Market |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2016 23:34:21 |