Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbības finanses
Nosaukums Banku darbību ietekmējošo faktoru novērtējums Uzbekistānā
Nosaukums angļu valodā Evaluation of Factors Affecting Bank Performance in Uzbekistan
Autors Elvira Sultanova
Struktūrvienība 02A00 Ārzemju studentu departaments
Darba vadītājs Konstantins Kozlovskis
Recenzents Nataļja Lāce
Anotācija Par maģistra darba mērķis ir izpētīt faktorus, kas ietekmē bankas sniegumu ar uzsvaru uz banku sektoru Uzbekistānas, analizēt klientu apmierinātību, jo viens no galvenajiem faktoriem, kas ietekmē banku darbību, kā arī izstrādāt ieteikumus jārisina uzlabošanai kvalitātes pakalpojumiem, tādējādi uzlabojot banku darbību.  mērķi: • sniegt pārskatu par faktoriem, kas ietekmē banku darbību; • noteikt īpatnības faktoru ietekmi uz banku darbības rezultātiem; • izpētīt stāvokli banku tirgus Uzbekistānas Republikā; • veikt aptauju, kuras mērķis ir pētīt pakalpojumu kvalitāti, lai noteiktu, cik daudz klientu apmierinātība ir galvenais faktors, kas ietekmē veiktspēju bankas; • attīstīt modeļus pakalpojumu kvalitāti, pamatojoties uz kādas aptaujājot klientiem banku Uzbekistānas rezultātu uzlabošanai; • izstrādāt ieteikumus, kas adresēti uzlabošanai pakalpojumu kvalitāti, tādējādi uzlabojot banku darbību. Pētījuma objekts ir esošais bankas Uzbekistānu. Pētījuma objekts ir faktori, kas ietekmē banku darbību, kā arī veidi un modeļi pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai.  Hipotēzes, kas jāaizstāv: H1: Pakalpojumu kvalitātes faktori, kas saistīti ar interneta banku lietošanu ir svarīgākas darbspējīgā vecuma klientiem nekā pensionāri. H2: Galvenie ietekmējošie viedokļus klientiem bankas izvēles faktori ir ērta atrašanās vieta, banku pieredze ar preču ražošanu un pakalpojumu finanšu tirgos, un aizdevumu un noguldījumu procentu likme. H3: Pastāv būtiska pozitīva sakarība starp klientu apmierinātību un attīstītajām ar bankas piedāvāto elektronisko bankas pakalpojumu. Hipotēzēm formulēšana un testēšanas procesi ir aprakstīti arī autora maģistra darba praktiskajā daļā. Galvenās iemaksas un zinātniskā novitāte: tika izstrādāta 1. metodoloģija klientu apmierinātības novērtēšanas Uzbekistānā un pētniecības instrumenta (aptaujas). (3.pielikums, 4.pielikums) 2. Atsaucoties uz zinātnisko pētījumu rezultātiem aptaujā tika izstrādāti faktoru modeļi balstās uz Nozīme nodaļā un apmierinātības sadaļā. (3.5. Att., Att 3.6.) tika izstrādāts 3. modelis būvniecības attiecības ar bankas klientiem. (3.9. Att.), 4. piesaistes klientiem un uzlabotu pakalpojumu kvalitāti, universālo "Financial lielveikalu" modeli un kompleksa programma sniedz produktu un pakalpojumu ir izstrādāti. (3.10 att. 3.7.,.) 5. modelis kvalitātes uzlabošanai un jaudas paplašināšanu interneta un mobilo banku tika izstrādāta, lai pielāgotos interneta un mobilo banku un piesaistītu klientus izmantot pakalpojumu. (3.8. Att.) Promocijas darbs sastāv no ievada, analītiskās, teorētiskiem, zinātniski praktiskās daļas, secinājumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Darbā iekļauti 21 attēli, 36 tabulas un 4 pielikumi. Par maģistra darba apjoms ir 89 lappuses.
Atslēgas vārdi Bank sniegumu, SERVQUAL, pakalpojumu kvalitāte
Atslēgas vārdi angļu valodā Bank performance, SERVQUAL, service quality
Valoda eng
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 25.05.2016 23:21:21