Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Ražošanas uzņēmuma komunikāciju pilnveidošanas projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project for Improving Communications of Production Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec. Ieva Andersone |
Recenzents |
Zinātniskais asistents, Mg.oec. Mikus Dubickis |
Anotācija |
Diplomprojekta galvenie rezultāti: SIA „Kārumu fabrika” savus produktus realizē gan patēriņa, gan biznesa tirgū. Lai veicinātu pārdošanas apjomu palielināšanos, uzņēmumam ir vairāk uzmanības jāpievērš komunikāciju pilnveidošanai. Lai to veiksmīgi izdarītu, ir jāsakārto esošie komunikācijas kanāli un jāplāno to izmantošana. Tam būtu nepieciešams noalgot komunikācijas speciālistu, kas pārvaldītu visus komunikācijas procesus uzņēmumā. Nepieciešams veikt arī būtiskus uzlabojumus uzņēmuma mājaslapā, lai tā spētu nodrošināt visu nepieciešamo informāciju interesentiem ērtā veidā. Kā arī uzņēmumam būtu aktīvāk un saplānotāk jāizmanto dažādi sociālie tīkli, lai komunicētu ar cilvēkiem.
Diplomprojekta apjoms: 80 lapas, darbā iekļautas 9 tabulas, 38 attēli, un darbam pievienoti 9 pielikumi.
Diplomprojektā izmantotie materiāli: Elektroniskie plašsaziņas līdzekļi, likumi un publikācijas. Publicētie resursi ir atrodami Rīgas Tehniskās universitātes Centrālajā bibliotēkā un Latvijas Nacionālajā bibliotēkā. Finansiālie dati ir izsniegti SIA „Kārumu fabrika” grāmatvedības daļā. Darbā izmantoti arī publiski pieejami dati par tautsaimniecības rādītājiem, kā arī statistikas dati, kas iegūti no uzņēmuma virtuālo lapu lietotāju statistikas. |
Atslēgas vārdi |
Komunikācija; Sociālie mediji; mājaslapa; Ražošanas uzņēmums |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Communication, Social media; Website; Production company |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2016 18:59:09 |