Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
New Product Introduction into the Latvian Market |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec. Ieva Andersone |
Recenzents |
Zinātniskais asistents, Mg.oec. Mikus Dubickis |
Anotācija |
Bakalaura darba autore: Alise Urtāne
Bakalaura darba temats: Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū
Bakalaura darba mērķis ir apskatīt jauna produkta ieviešanas procesa teorētisko daļu un, izvirzot ieteikumus un darbību iespējas, piemērot to jauna produkta ieviešanai Latvijas tirgū.
Bakalaura darba apjoms un struktūra: Darbs sastāv no 61 lpp, kuras veido ievads, 2 daļas, 8 nodaļas, 23 apakšnodaļas un nobeigums.
Pirmajā darba daļā, kas sastāv no trīs apakšnodaļām, tika veikts teorētisks izklāsts par produktu, tā līmeņiem, klasifikāciju un dzīves ciklu, atsevišķi apskatot jauna produkta definīciju un tā ieviešanas procesu. Pēdējā apakšnodaļā tika aprakstīta mārketinga stratēģija, tās aktualitāte un komponentes.
Otrajā bakalaura darba daļā autore ir pētījusi produkta „SwimFast” konkurenci, veidojusi tā pozīciju, kā arī veikusi Latvijas tirgus segmentēšanu, no tā izvirzot mērķa tirgu un piedāvājot produkta virzīšanas aktivitāšu plānu, kas sevī ietver produkta pārdošanas paņēmienus un reklāmas budžeta sastādīšanu.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Darba rezultātā ir iegūtas potenciālās produkta mērķauditorijas, produkta virzīšanas ieteikumi un reklāmas un to izmaksu plāns. |
Atslēgas vārdi |
Jauna produkta ieviešana Latvijas tirgū |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
New Product Introduction into the Latvian Market |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2016 16:06:46 |