Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Ražošanas uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas stratēģijas izstrāde
Nosaukums angļu valodā Development of Strategy for Increasing Competitiveness of Production Company
Autors Laura Dzene
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Dr.oec. Konstantins Didenko
Recenzents IEVF doktorante, Mg.oec. Diāna Aleksandrova
Anotācija Diplomprojekta tēma ir “Ražošanas uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas stratēģijas izstrāde”. Diplomprojekta mērķis ir izpētīt ražošanas uzņēmuma darbības efektivitāti un izstrādāt konkurētspējas paaugstināšanas stratēģiju uzņēmuma Orkla Confectionery & Snacks Latvija zīmolam „Laima”. Darbā tika izstrādāti šādi uzdevumi – novērtēts pārtikas nozares pašreizējais attīstības stāvoklis, izanalizētiuzņēmuma ekonomiskie rādītāji, izpētīta uzņēmuma organizatoriskā struktūra, veikta uzņēmējdarbības vidi ietekmējošo faktoru analīze, izpētīta uzņēmuma cenu politika, veikta zīmola “Laima” galveno konkurentu analīze un salīdzinājums, noteiktas trīs galvenās problēmas un trūkumi, kas atklātas zīmola “Laima” produktu sortimentā un piedāvātas problēmu novēršanas stratēģijas. Diplomprojekts sastāv no 3 daļām – analītiskās daļas, aprēķinu daļas un tehnoloģiskās daļas. Visas daļas kopā ar pielikumiem satur 96 lapaspuses, 27 attēlus, 43 tabulas, 46 bibliogrāfiskos nosaukumus un 10 pielikumus. Darba izstrādes procesā konstatētas problēmas zīmola „Laima” darbībā. Kā pirmā no problēmām ir minēta piena šokolādes tāfelīšu vizuālā iepakojuma zemā konkurētspēja, kā otrā pastāvīgas bērnu sortimenta līnijas neesamība, bet kā trešā problēma minēta tematisko kārbu ātra optimizēšana un to lielās izmaksas. Ņemot vērā šīs problēmas, diplomprojektā piedāvātas iespējas, kā paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju novēršot konstatētās problēmas un izmantojot 4 stratēģijas – izmaksu samazināšanas stratēģiju, nišas stratēģiju, mārketinga stratēģiju un klientu piesaistīšanas stratēģiju.
Atslēgas vārdi Ražošanas uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas stratēģija
Atslēgas vārdi angļu valodā Development of Strategy for Increasing Competitiveness of Production Company
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 24.05.2016 18:50:15