Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Ekonomika |
Nosaukums |
„Projektu vadīšana reklāmas uzņēmumā” |
Nosaukums angļu valodā |
„Project management in an advertising company” |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec., lekt. R.Greitāne |
Recenzents |
Dr.oec., asoc.prof. T.Tambovceva |
Anotācija |
Darba tēma: Projektu vadība reklāmas uzņēmumā
Darba autore: Ieva Strēle
Darba zinātniskā vadītāja: Mg. oec., lekt. R.Greitāne
Darba apjoms: 51 lpp., 5 tabulas, 10 attēli, 16 izmantotās literatūras vienības.
Darba mērķis: parādīt projekta vadīšanas procesu, ieviešot jaunu datorizētu sistēmu uzņēmumā SIA Par No1.lv, kas ļaus ātrāk un kvalitatīvāk realizēt projektus uzņēmumā.
Lai izpildītu izvirzīto mērķi, tiek noteikti šādi uzdevumi:
apkopot teorētisko informāciju projektu vadībā, izanalizēt projekta fāzes, noteikt projekta galvenās pazīmes un iesējamos riskus un to pakāpi;
noteikt uzņēmuma nepieciešamību pēc jaunas informācijas sistēmas ieviešanas;
izveidot projekta plānu sistēmas ieviešanai;
novērtēt iegūtos rezultātus un noteikt, kā jaunās sistēmas ieviešana ietekmēs turpmāko uzņēmuma attīstību;
izstrādāt secinājumus un priekšlikumus.
Darbs sastāv no divām daļām. Analītiskā daļā ir izanalizēta zinātniskā literatūra par projektu vadības jēdzienu un būtību, aprakstīta projekta jēdziena un projekta cikla būtība, projekta komandas būtība. Pētījumu daļā dots uzņēmuma apraksts, problēmas analīze, izstrādāts projekta plāns jaunās informācijas sistēmas ieviešanai. |
Atslēgas vārdi |
Projektu vadbai |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Project menagement |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2011 09:50:40 |