Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Ekonomika
Nosaukums „Projektu vadīšana reklāmas uzņēmumā”
Nosaukums angļu valodā „Project management in an advertising company”
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Mg.oec., lekt. R.Greitāne
Recenzents Dr.oec., asoc.prof. T.Tambovceva
Anotācija Darba tēma: Projektu vadība reklāmas uzņēmumā Darba autore: Ieva Strēle Darba zinātniskā vadītāja: Mg. oec., lekt. R.Greitāne Darba apjoms: 51 lpp., 5 tabulas, 10 attēli, 16 izmantotās literatūras vienības. Darba mērķis: parādīt projekta vadīšanas procesu, ieviešot jaunu datorizētu sistēmu uzņēmumā SIA Par No1.lv, kas ļaus ātrāk un kvalitatīvāk realizēt projektus uzņēmumā. Lai izpildītu izvirzīto mērķi, tiek noteikti šādi uzdevumi: apkopot teorētisko informāciju projektu vadībā, izanalizēt projekta fāzes, noteikt projekta galvenās pazīmes un iesējamos riskus un to pakāpi; noteikt uzņēmuma nepieciešamību pēc jaunas informācijas sistēmas ieviešanas; izveidot projekta plānu sistēmas ieviešanai; novērtēt iegūtos rezultātus un noteikt, kā jaunās sistēmas ieviešana ietekmēs turpmāko uzņēmuma attīstību; izstrādāt secinājumus un priekšlikumus. Darbs sastāv no divām daļām. Analītiskā daļā ir izanalizēta zinātniskā literatūra par projektu vadības jēdzienu un būtību, aprakstīta projekta jēdziena un projekta cikla būtība, projekta komandas būtība. Pētījumu daļā dots uzņēmuma apraksts, problēmas analīze, izstrādāts projekta plāns jaunās informācijas sistēmas ieviešanai.
Atslēgas vārdi Projektu vadbai
Atslēgas vārdi angļu valodā Project menagement
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 31.05.2011 09:50:40