Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Elektrotehnoloģiju datorvadība |
Nosaukums |
"Elektrificētā sabiedriskā transporta ātruma kontroles sistēma ar induktīviem sensoriem un video ierakstīšanu". |
Nosaukums angļu valodā |
"Speed control system of electrical public transport with inductive sensors and video recording". |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Maksims Vorobjovs |
Recenzents |
Maksims Vorobjovs |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir „Elektrificētā sabiedriskā transporta ātruma kontroles sistēma ar induktīviem sensoriem un video ierakstīšanu”. Šāda tēma tika izvēlēta pēc tam, kad tika apkopoti ziņojumi par kontakttīkla bojājumiem 2015. gada pirmajā pusgadā un secināts, ka ar šādu iekārtu būtu iespējams disciplinēt trolejbusu un tramvaju vadītājus šķērsojot kontakttīkla specdaļas, kurām ekspluatācijas noteikumi nosaka ātrumu ierobežojumus, tādējādi samazinot kopējo kontaktstieņu atvienošanās gadījumu skaitu. Rīgā tā ir aktuāla problēma, jo ir bieži novērojama, un izraisa pasažieru un transporta līdzekļu vadītāju neapmierinātību. Ir novērots, ka šādi gadījumi var novest arī pie nopietniem kontakttīkla bojājumiem un plašiem satiksmes sastrēgumiem. Izstrādājot šo iekārtu, tika izpildīts galvenais uzdevums – rasti mūsdienīgi un inovatīvi risināumi kontakttīkla kalpotspējas uzlabošanā.
Bakalaura darba apjoms ir 56 lpp, 25 attēli, 3 tabulas, 7 grafiki, 2 rasējumi un 2 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
kontakttīkls, Elektrificētā sabiedriskā transporta ātruma kontroles sistēma ar induktīviem sensoriem un video ierakstīšanu |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
catenary, Speed control system of electrical public transport with inductive sensors and video recording |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
22.05.2016 23:40:40 |