Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Reģionālās attīstības un pilsētekonomikas inženierija |
Nosaukums |
"Jūrmalas pilsētas mārketinga aktivitātes iedzīvotāju piesaistei" |
Nosaukums angļu valodā |
"Marketing Activities of Jurmala City to Attract Residents" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Prakt. doc. U. Kamols |
Recenzents |
Doc. I. Andersone |
Anotācija |
Izstrādāts pētījums “Jūrmalas pilsētas mārketinga aktivitātes iedzīvotāju piesaistei” ar mērķi novērtēt, kura iedzīvotāju grupa dod vislielāko pienesumu Jūrmalas pilsētas ilgtspējīgai attīstībai un izveidot mārketinga aktivitāšu kopumu, kas vērsts uz mērķa grupas iedzīvotāju noturēšanu un piesaistīšanu Jūrmalas pilsētai.
Darba autors: Krista Buša
Darba vadītājs: Prakt. doc. U. Kamols
Pētījums veikts uz 63 lappusēm. Tas satur 36 attēlus, 5 tabulas un 6 pielikumus.
Pirmajā daļā tiek pētīti pilsētu mārketinga teorētiskie aspekti, tā pieaugošā nozīme un iespējas noteikt tā efektivitāti.
Otrajā daļā aplūkots Jūrmalas pilsētas mārketinga potenciāls. Tiek pētīta pilsētas infrastruktūra un galvenie ekonomiskie rādītāji, lai atklātu pilsētas stiprās un vājās puses, kā arī saskatītu nākotnes iespējas.
Trešajā daļā tiek pētītas iedzīvotāju grupas, lai noteiktu, kuri iedzīvotāji dod vislielāko pienesumu pilsētas ilgtspējīgai attīstībai. Tiek iztaujāti Jūrmalas domes darbinieki, pilsētas iedzīvotāji un viesi, lai uzzinātu par viņu ikdienas nepieciešamībām pilsētā un viedokli par Jūrmalas pilsētas ilgtspējīgu attīstību. Rezultātā tiek izveidots mārketinga aktivitāšu kopums, kas vērsts uz iedzīvotāju noturēšanu un piesaisti Jūrmalas pilsētai. |
Atslēgas vārdi |
pilsētu mārketings, pilsētu zīmols, kopiena, Jūrmala, iedzīvotāju piesaiste |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Urabn marketing, Urban branding, Community, Jurmala, Citizen attraction |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.05.2016 22:09:47 |