Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma vadīšana |
Nosaukums |
Informatīvais komunikācijas sistēmmodelis globālajā nekustamo īpašumu uzņēmumā |
Nosaukums angļu valodā |
The system model of informative communication in a global real estate enterprise |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec., asoc.profesore Tatjana Tambovceva |
Recenzents |
SIA "MALTEX" valdes loceklis, MBA G.Mote |
Anotācija |
Maģistra darbā autors veica Latvijas nekustamā īpašuma tirgus izpēti nekustamā īpašuma starpniekdarbības tirgus izpētes kontekstā. Analizējot nekustamā īpašuma nozares uzņēmumu mārketinga komunikācijas uzmanība tika pievērsta IMK (Integrētajām Mārketinga Komunikācijām) ar klientiem, medijiem, tiešās pārdošanas procesu, reklāmas pieredzi Latvijā, izmantojot ierobežoto informācijas avotu daudzumu un autora pieredzi.
Veicot tēmas teorētisko izpēti tika noteikta vēlamā teorētiskā nekustamā īpašuma uzņēmuma komunikāciju pārvaldība saistībā ar veiksmīgām IMK uzņēmumā. IMK jēdziens pētīts sākot ar IMK stratēģisko plānošanu un beidzot ar dažādiem komunikāciju modeļiem.
Pētījuma daļā autors veica konkrētā uzņēmuma, kas darbojas ne tikai Latvijā, bet starptautiski galvenos darbības aspektus IMK jomā un tiešajā komunikācijā ar klientu. Liela uzmanība tika pievērsta kopējā komunikācijas procesa uzlabošanas iespēju ieviešanai jaunas īpašuma pārdošanas prakses veidā un nosakot reklāmas pasākumu efektivitāti pēc esošās statistiskās informācijas.
Interesi par objektiem Latvijā ir veicinājusi iespēja iegādāties īpašumus un vienlaikus iegūt uzturēšanās atļauju Latvijā. Līdz ar lielākas intereses rašanos no Krievijas un citu NVS valstu pilsoņiem atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, uzņēmumam konkurētspējas nodrošināšanai ir nepieciešams pieskaņoties dažādu ārvalstu klientu interesēm un saprast to vajadzības, kas atšķiras no vietējo klientu vajadzībām.
REMAX māklerim vajag vairāk informēt klientu par pieprasījumu un piedāvājumu tirgū, par viņa īpašuma vērtību ietekmējošiem faktoriem un iespējamo cenu līmeni.
Uzņēmumam ir jāorientējas uz ekskluzīvajiem līgumiem un ciešāku komunikāciju ar klientu.
Ir jāpiestrādā pie reklāmas vizuāla noformējuma un reklāmas satura internetā lai palielinātu reklāmas efektivitāti.
Tā kā visbiežāk SIA REMAX pakalpojumu klienta lēmumu attiecībā uz darījuma noslēgšanu ietekmē apkalpošana un darbinieku spēja ieteikt un palīdzēt izvēlēties labākās darījuma veikšanas nianses, autors uzskata , ka ir jāveic lielākas investīcijas cilvekkapitāla nodrošināšanai un IMK realizācijai. |
Atslēgas vārdi |
Integrētās mārketinga komunikācija. IMK sistēmas... |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Integrated marketing communications. IMC systems... |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
31.05.2011 12:22:25 |