Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Profesionālo sporta komandu brendings: Latvijas gadījums
Nosaukums angļu valodā Sports Branding for Professional Sports Teams: The Case of Latvia
Autors Mārtiņš Dvinskis
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs G.Grant
Recenzents T.Ņikitina
Anotācija Šī bakalaura darba tēma ir “Profesionālo sporta komandu brendings: Latvijas gadījums”. Šajā darbā šīs konkrētās Latvijas sporta komandas tiek analizētas: 1) Dinamo Rīga, 2) VEF Rīga, 3) FK Skonto. Akadēmiskā literatūra saistībā ar brendingu, ar īpašu ievirzi priekš sporta komandām, tiek kritiski analizēta šajā darbā. Balstoties uz apskatīto akadēmisko literatūru, jau pieminēto sporta komandu brenda menedžments tiek pētīts. Pētnieciskajā daļā tiek izmantota aptauja kā arī publiski pieejamā informācija par šīm sporta komandām. Dinamo Rīga, VEF Rīga un FK Skonto vadība atteicās būt intervēta šī darba ietvaros, saistībā ar viņu komandu brenda menedžmentu. Bakalaura darbs sevī ietver 34 lappaspuses, 12 tabulas, 1 grafika attēlu kā arī 2 pielikumus. Šis bakalaura darbs ir sastādīts un pieejams angļu valodā.
Atslēgas vārdi sporta brendings, sporta mārketings, sporta brendings profesionālām sporta komandām Latvijā
Atslēgas vārdi angļu valodā sports branding, sports marketing, sports branding for professional sports teams in Latvia
Valoda eng
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 14.03.2016 11:57:08