Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Profesionālo sporta komandu brendings: Latvijas gadījums |
Nosaukums angļu valodā |
Sports Branding for Professional Sports Teams: The Case of Latvia |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
G.Grant |
Recenzents |
T.Ņikitina |
Anotācija |
Šī bakalaura darba tēma ir “Profesionālo sporta komandu brendings: Latvijas gadījums”.
Šajā darbā šīs konkrētās Latvijas sporta komandas tiek analizētas: 1) Dinamo Rīga, 2) VEF Rīga, 3) FK Skonto.
Akadēmiskā literatūra saistībā ar brendingu, ar īpašu ievirzi priekš sporta komandām, tiek kritiski analizēta šajā darbā. Balstoties uz apskatīto akadēmisko literatūru, jau pieminēto sporta komandu brenda menedžments tiek pētīts.
Pētnieciskajā daļā tiek izmantota aptauja kā arī publiski pieejamā informācija par šīm sporta komandām. Dinamo Rīga, VEF Rīga un FK Skonto vadība atteicās būt intervēta šī darba ietvaros, saistībā ar viņu komandu brenda menedžmentu.
Bakalaura darbs sevī ietver 34 lappaspuses, 12 tabulas, 1 grafika attēlu kā arī 2 pielikumus.
Šis bakalaura darbs ir sastādīts un pieejams angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
sporta brendings, sporta mārketings, sporta brendings profesionālām sporta komandām Latvijā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
sports branding, sports marketing, sports branding for professional sports teams in Latvia |
Valoda |
eng |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
14.03.2016 11:57:08 |