Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Mārketinga paņēmieni Tadžikistānas kā galamērķa zīmola attīstībai
Nosaukums angļu valodā Marketing Approaches for Developing Tajikistans Destination Branding
Autors Nazirabonu Alimardonova
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs T.Ņikitina
Recenzents P.Nazarova
Anotācija Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga paņēmieni Tadžikistānas kā galamērķa zīmola attīstībai.” Mūsdienu globalizācijas laikmetā pilsētām un galamērķiem savā starpā ir izveidojusies konkurence, tāda pati kā kompānijām piesaistot pircējus. Valstis un galamērķi kuriem ir labāka reputācija un zīmola tēls spēj piesaistīt vairāk tūristu nekā citi kuriem zīmola tēls nav izstrādāts un attīstīts. Tādējādi, nozīme un nepieciešamība tēla veidošanai un vietu zīmola atīstībai pēdējo gadu laikā ir ievērojami pieaugusi. Konsekventa un nepārtraukta tēla veidošana var palīdzēt valstij būt konkurētspējīgā vidē, kā arī veicināt un uzlabot tās reputāciju and tēlu pasaulē. Turklāt, tas var radīt izpratni par kādu nezināmu vietu, valstīm, galamērķiem, pilsētām, u.c. Viena no šādām valstīm ir Tadžikistāna, tādējādi darba nolūks ir attīstīt marketinga pieejas, kā izveidot un uzlabot valsts tēlu, lai popularizētu to kā galamērķa zīmolu. Lai ieteiktu labāko mārketinga paņēmienu attīstot galamērķa zīmolu, svarīgi literatūras avoti ir pārskatīti un analizēti. Lai labāk izprastu tēmu no praktiskās puses, tika intervēti specialisti no tūrisma aģēntūrām Latvijā. Interviju rezultātā tika identificētas divas salīdzinošās valstis, kuras vēlāk tika analizētas and testētas pēc zīmola attīstības modeļiem. Visbeidzot, balstoties un teoriju literatūras aprakstā un praktisko darba daļu, autors iesaka rekomendācijas Tadžikistānas galamērķa zīmolam. Bakalaura darbs satur 40 lapas, 6 grafikus, 3 tabulas un 1 pielikumu. Bakalaura darba valoda ir angļu valoda.
Atslēgas vārdi Tadžikistāna; Galamērķa zīmola attīstīšana; Mārketinga paņēmieni; Galamērķu un pislētu tēla vidošana
Atslēgas vārdi angļu valodā Place branding, destination branding,destination marketing, destination image, marketing approaches, Tajikistan, tourism
Valoda eng
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 13.03.2016 23:40:35