Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Startup kompāniju mārketinga stratēģiju izmantošana jaunās mūzikas grupās |
Nosaukums angļu valodā |
Using Start-Up Marketing Management Tools in New Music Bands |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
T.Ņikitina |
Recenzents |
J.Shrore |
Anotācija |
Latvijā ir liels daudzums jaunu mūzikas grupu, kuras nespēj iegūt tām vēlamo popularitāti. Lai arī daudzas no šīm grupām ir nekvalitatīvas un nenopietni uztver mūziku, otra daļa spēlē pat ļoti kvalitatīvu mūziku dzīvajā, ieraksta profesionālus ierakstus, taču tāpat nespēj iegūt atpazīstamību. Tāpēc jaunajām grupām ir jāmeklē veidi kā pasniegt savu mūziku plašākai publikai. Tā kā jaunās mūzikas grupas parasti koncentrējas uz māksliniecisko mūzikas industrijas pusi, es iesaku iesaistīt jaunās kompānijas (startupus), kuras pievērš lielu uzmanību mārketingam. Startupi būtu ļoti labs piemērs jaunajām mūzikas grupām, jo abi saskaras ar līdzīgām problēmām un atrodas attīstības sākuma stadijā.
Jaunās kompānijas biznesu uzsākot bieži izveido stratēģiju, kura sevī ietver arī plānus, kas ir attiecināmi uz mārketingu. Tā kā startupi vairāk koncentrējas uz mārketingu tad savā darbā es noskaidroju vai jaunās mūzikas grupas spētu izmantot tos pašus mārketinga rīkus, ko izmanto startupi.
Praktiskā daļa sastāv no divām daļām. Vispirms es veicu intervijas ar startupiem un jaunajām mūzikas grupām. Otrā daļā es izmantoju informāciju, ko ieguvu no intervijām un attiecīgi izmantoju startup mārketinga rīkus, savā mūzikas grupā “Nation Vibe”. Rezultāti tiek dokumentēti un analizēti.
Bakalaura darbā ir trīs tabulas, kas ir jauno mūzikas grupu un startupu interviju apkopojumi. Darbā ir viens grafiks, kas ir Facebook reklāmas sasniegtais cilvēku skaits. Bakalaura darbs ir rakstīts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
jaunās mūzikas grupas, jaunās kompānijas, startupi, intervijas, mārketinga rīki, "Nation Vibe" |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
new music bands, startups, interviews, marketing tools, paid Facebook advertising, SWOT, telemarketing, Nation Vibe, borrowing tools, implementation |
Valoda |
eng |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.03.2016 20:20:24 |