Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Salīdzinājums un mācības no pūļa finansēšanas kampaņām: “AirDog”, “GreyNut” un “Pebble” piemēri |
Nosaukums angļu valodā |
Comparison and Learnings from Crowdfunding Campaigns: Cases of “AirDog”, “GreyNut” and “Pebble” |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
I.Alika |
Recenzents |
J.Praņēvičs |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir “Salīdzinājums un mācības no pūļa finansēšanas kampaņām: “AirDog”, “GreyNut” un “Pebble” piemēri.” Darbā tiek apspriestas un meklētas galvenās atšķirības starp finansiāli veiksmīgām un neveiksmīgām kampaņām “AirDog”, “GreyNut” un “Pebble” piemēros. Tāpat, tiek aprakstīts arī ideālais produkts, kuram būtu piemērota kapitāla piesaiste tieši caur pūļa finansēšanu.
Literatūras apraksts, kurā tiek apspriesti dažādi iespējamie uzņēmumu finansējuma piesaistes veidi un to priekšrocības vai trūkumi attiecībā pret pūļa finansēšanu, tika izstrādāts, pamatā balstoties uz Rīgas Tehniskās Universitātes (RTU) pieejamajām elektroniskajām informācijas datu bāzēm. Empīriskā bakalaura darba daļa tika izveidota pateicoties intervijām ar diviem pūļa finansēšanu izmantojušiem Latvijas uzņēmumiem (“AirDog”, “GreyNut”) un publiski pieejamām intervijām ar vienu no šīs nozares veiksmīgākajiem uzņēmumiem - “Pebble”.
Darbā iekļautas 55 atsauces, 2 tabulas un 2 pielikumi. Darba izstrādes valoda ir angļu valoda. |
Atslēgas vārdi |
pūļa finansēšana, kapitāls, kapitāla piesaiste, investori, |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
crowdfunding, kickstarter, indiegogo, financing |
Valoda |
eng |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.03.2016 09:26:53 |