Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Analīze korelācijai starp klientu apmierinātību un apdrošināšanas kompāniju rentabilitāti Latvijas Republikā
Nosaukums angļu valodā Analysis of Correlation Between Customer Satisfaction and Insurance Company Profitability in the Republic of Latvia
Autors Marija Ansela Alsiņa
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs I.Kozlovska
Recenzents T.Ņikitina
Anotācija Šī bakalaura darba temats ir “Analīze korelācijai starp klientu apmierinātību un apdrošināšanas kompāniju rentabilitāti Latvijas Republikā.” Bakalaura darba mērķis bija noskaidrot, vai pastāv korelācija starp klienu apmierinātības līmeni un apdrošināšanas kompāniju rentabilitāti. Darba ietvaros tika veikta aptauja, kuras mērķis bija noskaidrot, kāds ir vispārējais klientu apmierinātības līmenis ar Latvijas apdrošināšanas kompānijām un kurai kompānijai ir visapmierinātākie klienti. Darba autore arī izpētīja apdrošināšanas kompāniju finanšu pārskatus, lai noskaidrotu kompāniju peļņu un gadā parakstīto bruto prēmiju apmēru. Pēc tam tika veikta korelācijas analīze, lai salīdzinātu klientu apmierinātības līmeni ar apdrošināšanas kompāniju peļņu. Aptaujas pamatā ir SERVQUAL metode. Aptaujas jautājumi ir veidoti, balstoties uz Duodo un Amankwah (2011) maģistra darba veikto aptauju. Aptaujai ir 231 respondents, vecumā no 19 līdz 77 gadiem, kuriem šobrīd ir aktīva kāda veida apdrošināšanas polise. Bakalaura darbam ir 43 lapas. Darbam ir piecas tabulas un trīs figūras, kas precīzāk atspoguļo informāciju. Darbam ir četri pielikumi. Bakalaura darbs, tāpat kā aptauja, izstrādāts angļu valodā.
Atslēgas vārdi Klientu apmierinātība, Apdrošināšana, Rentabilitāte, Korelācija
Atslēgas vārdi angļu valodā Customer satisfaction, insurance, profitability, correlation
Valoda eng
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 11.03.2016 18:17:06