Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Analīze korelācijai starp klientu apmierinātību un apdrošināšanas kompāniju rentabilitāti Latvijas Republikā |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Correlation Between Customer Satisfaction and Insurance Company Profitability in the Republic of Latvia |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
I.Kozlovska |
Recenzents |
T.Ņikitina |
Anotācija |
Šī bakalaura darba temats ir “Analīze korelācijai starp klientu apmierinātību un apdrošināšanas kompāniju rentabilitāti Latvijas Republikā.” Bakalaura darba mērķis bija noskaidrot, vai pastāv korelācija starp klienu apmierinātības līmeni un apdrošināšanas kompāniju rentabilitāti. Darba ietvaros tika veikta aptauja, kuras mērķis bija noskaidrot, kāds ir vispārējais klientu apmierinātības līmenis ar Latvijas apdrošināšanas kompānijām un kurai kompānijai ir visapmierinātākie klienti. Darba autore arī izpētīja apdrošināšanas kompāniju finanšu pārskatus, lai noskaidrotu kompāniju peļņu un gadā parakstīto bruto prēmiju apmēru. Pēc tam tika veikta korelācijas analīze, lai salīdzinātu klientu apmierinātības līmeni ar apdrošināšanas kompāniju peļņu.
Aptaujas pamatā ir SERVQUAL metode. Aptaujas jautājumi ir veidoti, balstoties uz Duodo un Amankwah (2011) maģistra darba veikto aptauju. Aptaujai ir 231 respondents, vecumā no 19 līdz 77 gadiem, kuriem šobrīd ir aktīva kāda veida apdrošināšanas polise.
Bakalaura darbam ir 43 lapas. Darbam ir piecas tabulas un trīs figūras, kas precīzāk atspoguļo informāciju. Darbam ir četri pielikumi. Bakalaura darbs, tāpat kā aptauja, izstrādāts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Klientu apmierinātība, Apdrošināšana, Rentabilitāte, Korelācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer satisfaction, insurance, profitability, correlation |
Valoda |
eng |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
11.03.2016 18:17:06 |