Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Automobiļu transports
Nosaukums Kravas automobiļu riepu nodilumizturības pārbaudes stends.
Nosaukums angļu valodā Truck Tyres Wear Resistance Test Stand
Struktūrvienība 25500 Transporta institūts
Darba vadītājs Gundars Zalcmanis
Recenzents M.Sc.Ing., MBA docents prakt. Juris Kreicbergs
Anotācija Anotācija Bakalaura darba ar projekta daļu tēma „Kravas automašīnas riepu nodilumizturības pārbaudes stends” Dabras mērķis ir uzprojektēt iekārtu lai varētu pārbaudīt dažādas kravas automašīnas riepu nodilumizturību plašas riteņu slodzes diapazonu. Pēc analogu analīzes tiek izvelēta konstrukcija, kura par testēšanas ierīce izmantots disks ar speciālu segumu. Ka piespiešanas līdzekli izmantots hidrauliskais cilindrs ar slodzes diapazonu līdz 60000N. Stends var imitēt ātrumu līdz 100 km/h. Projektējamās iekārtas rasējumi izstrādāti, lietojot AutoCad 2011 datorprogrammu. Apraksta sastādīšanas laikā tiek izmantoti vairāki informācijas avoti. Analogu apskatā aplūkoti un izvērtēti dažādi riepu nodilumizturības pārbaudes stendu piemēri, kurus izmanto riepu ražotāji. Inženieru aprēķinu daļa tiek apreķinati ramis, gultņi, nepieciešama elektriska motora izvele, reduktora varpsti un zobrati. Bakalaura darbs sastāv no aprakstošās daļas un grafiskās daļas. Darba aprakstošā daļa sastāv no sekojošām nodaļām: projekta vides apraksts, analogu analīze, projektētā objekta raksturojums, inženieru aprēķinu daļa, ekonomikas un organizācijas nodaļa, darba un vides aizsardzības nodaļa. Aprakstošās daļas apjoms: 80 lapu, tai skaitā 25 attēli un 9 tabulas. Rāsejumu apjoms 8 A1 formāta lapās. Bakalaura darbs sarakstīts latviešu valodā.
Atslēgas vārdi Kravas automašīnas riepu nodilumizturības pārbaudes stends, rullīšu konstrukcija, diskveida nodilumizturības pārbaudes stends,
Atslēgas vārdi angļu valodā The Stand for the Wear Resistance Test of Truck Tyres
Valoda lv
Gads 2016
Darba augšupielādes datums un laiks 23.01.2016 13:10:28