Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa elektrosistēmas |
Nosaukums |
Apledojuma novēršanas metodes no dzelzceļa elektropārvades līnijām |
Nosaukums angļu valodā |
Railway power line de-icing methods |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
V.Popovs |
Recenzents |
RTU, M.sc.ing., doktorants, Skudnovs Vladimirs |
Anotācija |
Bakalaura darba galvenais mērķis ir ledus kārtas rašanās iemeslu analīze uz dzelzceļa elektropārvades līnijām un mūsdienu pret apledojumu vērstu metožu izskatīšana.
Darbā tiek aplūkoti būtiskākie apledojuma rašanās iemesli un tiek veikta populārāko metožu klasifikācija. Katra metode ir detalizēti aprakstīta, izanalizēti to darba principi, priekšrocības un trūkumi, kā arī tiek izskatīts paaugstinātas cietības vadu izmantošanas variants.
Bakalaura darba praktiskajā daļā, uz autora piedāvātās metodes pamata tiek konstruēta iekārta, kura spēj efektīvi atbrīvot kontaktvadu no ledus kārtas. Eksperimentālajos testos, kuri sastāv no tvaika un ledus kārtas mijiedarbības, tiek iegūti prognozētie rezultāti, kuri pierāda metodes efektivitāti un tās iespējamo pielietojumu dzelzceļa transportā.
Darba pamattekstā ir 76 lappuses, 74 attēli, 2 tabulas, 22 nosaukumu informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
apledojums, pārraides līnijas, kontaktvadi, dzelzceļa transports, elektrotransports, apledojuma likvidācijas metodes, mehāniskā, ķīmiskā, elektrotermiskā, elektromagnētiskā, tvaika |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
icing, power lines, contact wires, railway transport, electric transport, ice - cover elimination methods, mechanical, chemical, electrothermal, electromagnetic, steam |
Valoda |
lv |
Gads |
2016 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.01.2016 18:46:50 |